Comedie, Dramă (Russia)

Nikita Mikhalkov

Viktor Merezhko

Mosfilm

1 Martie 1982

19 Octombrie 2021

<p>Personajul central al producției este Marusia Konovalova, o femeie de la țară, rămasă singură în urma plecării fetei sale în capitala Rusiei, Moscova, unde locuiește împreună cu soțul și cu fiica acesteia. Marusia nu a părăsit niciodata viața rurală, așa că nu are nici o bănuială de cum se prezintă viața urbană. Într-o zi hotărăște să se ducă pe nepusă masă acolo pentru a le face o vizită-surpriză rudelor sale, dar și pentru a-și estompa curiozitățile cu privire la maniera de trăi de acolo. Dar din păcate Marusia realizează târziu greșeala făcută, neștiind în prima fază prin câte probleme poate intra de la o asemenea faptă aparent de curtoazie...</p>

mateicoman

08.09.2018

Desi este o drama, umorul folosit de ilustrul regizor rus Nikita Mikhalkov pentru descrierea acestei povesti, remarcat si salutat si de critica de specialitate, este magnific, de foarte mare valoare.

1 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un film putin ciudat , insa foarte interesant , datorita ritmului alert care duce la o succesiune de fapte . Marusia nici nu cred ca stia in ce se baga atunci cand se hotari sa isi viziteze fiica din oras ! nu cred ca filmul este trecut pe drept in categoria drama , deoarece regizorul a folosit numeroase momente de comedie pura , cum nici nu te-ai astepta . prin prisma momentelor din film , nici nu ai crede ca este un film rusesc , deoarece este mult prea reusit in comparatie cu asteptarile pe care le ai cand auzi de tara de provenienta .

1 4

08.09.2018

Desi nu face parte, in opinia criticilor specialisti din bijuteriile cinematografice ale regizorului Nikita Mikhalkov si citez opinia criticului Tudor Caranfil care a dat filmului o stea din cinci = „... Dramă sarcastică descriind depravarea valorilor morale ale unui regim în agonie, abordând un subiect până atunci tabu, distanța dintre generații. Dar filmul, gălăgios și isteric, refuză orice analiză sprijinit de un populism ieftin în care mai toate personajele își afectează și urlă disperarea.” , mie filmul mi-a placut. O tragicomedie amara si un rol magistral interpretat de Nonna Mordyukova.

0 0