Dramă, Comedie, SF (Soviet Union)

Vladimir Bortko

Natalya Bortko

Lenfilm

1 Ianuarie 1988

21 Septembrie 2021

Actiunea filmului se petrece in 1924 in Rusia, dupa Revolutia bolsevica. Profesorul Filip Filipovici Preobrazhnensky vede pe strada un caine vagabond. Oferindu-i ceva de mancare-l face sa-l urmeze pana la locuinta sa. Acolo, impreuna cu doctorul Bormenthal il va pansa pe caine, care fusese nu demult oparit. Profesorul face diverse experimente medicale, facandu-i pe unii pacienti sa se simta mai tineri dupa ce le-a transplanturi cu organe de la diverse animale. Munca sa este ingreunata de vecinii sai bolsevici care sunt deranjati de faptul ca are prea multe camere in locuinta sa. Moartea unui tanar se va dovedi un prilej bun pentru a incerca un nou experiment, hipofiza acestuia fiind transplantata la caine, acesta ar putea sa vorbeasca, daca operatia reuseste. Spre surprinderea tuturor intr-un timp relativ scurt cainele va incepe sa se transforme si sa semene cu o fiinta umana. Va ramane insa o intrebare: in ce masura o creatura care seamana cu om este intr-adevar om?

Sibelius

08.09.2018

"Inima de caine" a fost facut dupa opera omonima a lui Bulgakov. Un film parabola, filmat in sepia pentru a pastra patina timpului. O capodopera a cinematografiei sovietice, sau chiar a cinematografiei in general.

1 1

Bibi_TM

08.09.2018

Suntem in 1924, in Rusia, la putin timp dupa ce Marea Revolutie Socialista a lui Lenin a invis. Profesorul Filip Filipovici, pasionat al ingineriei genetice reuseste un experiment rasunator, transformarea unui caine in om. Insa, in timp el observa ca lucrurile o iau razna, ca dogmele comuniste sunt mult mai tari si in tara are loc o ''inginerie sociala'', adica, tranasformare oamenilor in animale.

0 1