Comedie, Familie, Romantic (United States of America)

Damon Santostefano

Jessica Scott, Erik Patterson

Warner Premiere

5 Septembrie 2011

23 Octombrie 2021

<p>In Povestea Cenusaresei 3: a fost odata un cantec/ A Cinderella Story: Once Upon a Song, Katie (Lucy Hale) este o adolescenta exploatata de mama sa vitrega si de cele doua fiice ale acesteia. Inzestrata cu o voce minunata, dar si cu un ghinion imens, tanara este obligata sa renunte la cariera muzicala in favoarea surorii vitrege care este hotarata sa semneze un contract important cu o casa de discuri aflata in cautare de talente.<br /><br />Daca va reusi Katie sa isi implineasca visul de a canta, ramane sa descoperiti singuri urmarind filmul Povestea Cenusaresei 3: a fost odata un cantec/ A Cinderella Story: Once Upon a Song.</p>

LiPiCi

08.09.2018

Am vazut filmul si nu mi se pare diferet de celelalte filme despre "Cenusareasa moderna". De fapt are exact aceeasi tem, doar ca personajele sunt diferite. Parerea mea este ca acest film este mai slabut decat celelalte doua ( "A Cinderella Story" 2004, "Another Ciderella story" 2008). Nu pot sa il recomand decat fanilor inraiti ale filmelor cu adolescenti. 5/10!

2 4

ChrisReeana

08.09.2018

Un film stereotipic, plin de clisee si cu un final ATAT de previzibil ... Nu a existat nici un fel de chimie intre actorii principali si interpretarea mi s-a parut destul de slabuta , desi pe Lucy Hale o stiu din "Pretty Little Liars" - care imi place la nebuni - si acolo se descurca chiar ok. Pentru cei carora le plac filmele cu adolescenti este un film ok, dar nu printre cele mai bune.

1 0

Claudia_Aidualc

08.09.2018

Povestea seamana cu cea din "A Cinderella Story" si in special cu cea din "Another Cinderella Story". Diferenta e ca in "Another Cinderella Story" dansau, iar aici canta. E mai slabut decat primele doua si nu o sa placa probabil decat fanilor filmelor cu adolescenti.

1 0