Africa Express

Acțiune, Comedie, Aventuri (Germany, Italy)

Michele Lupo

Tritone Cinematografica, Deutsche Fox AG (Defa)

11 Martie 1976

24 Octombrie 2021

Aceasta delicioasa aventura regizata de Duccio Tessari duce toti cinefilii intr-o aventura plina de haz pe teritoriul Africii impreuna cu John Baxter care este un comerciant de bunuri si care nu are nimic altceva cu el decat un cimpanzeu de companie şi un singur vis : el isi doreste foarte mult sa puna mana pe suficienţi bani pentru a cumpăra o staţie de gaz , în orasul Detroit.Aventura lui John Baxter se complica atunci cand el o intalneste pe o doamna misterioasa pe nume Madeleine Cooper pe care eroul nostru ajunge sa o insoteasca deoarece ea fuge din calea unui nelegiuitor ,un anume Jack Palance care nu numai ca este un traficant de armament ,dar planuieste si masacrarea unui trib intreg pentru a-si duce la capat planurile.

fire2man2003

08.09.2018

un excelent film deconectant, bun de vizionat atunci cand afara ploua, bani nau ai sa-i numeri si...esti singur acasa

0 3

highlander

08.09.2018

Mare pacat ar fi sa uit de un film asa de vechi si incarcat de amintiri.Un film vazut in perioada copilariei care a facut furori gratie actorilor deosebiti ai vremii respective care participa la o aventura frumoasa prin jungla, unde frumoasa actrita Ursula Andress e dea dreptul atzatzatoare si carismaticul actor italian Giuliano Gemma gata oricand de a gasi solutia potrivita la problemele ivite si neuitand de celebra maimuta Citta. Cred ca pagina acestui film o mai gasim o data pe site, ar fi bine daca ar disparea, ca ducea pe multi in eroare http://www.cinemarx.ro/filme/Africa-Express-Africa-Express-364496.html

13 6

Juristul

08.09.2018

Giuliano Gemma si Ursula Anders,au facut din acest film,o legenda a copilariei tuturor generatiilor.Pacat,ca nu se redau filmele vechi si atat de frumoase ca acesta.Film plin de culoarea actunii,dragostei si puterii de lupta cu viata.10/10

5 1