Comedie, SF (Germany, United Kingdom)

Jonny Campbell, Magnus Martens

Magnus Martens

Ealing Studios, Fragile Films, Qwerty Films, Warner Bros. Pictures

7 Aprilie 2006

20 Octombrie 2021

<p>De la regizorul filmelor Shameless si Phoenix Nights (Jonny Campbell) vine acum un film despre una dintre cele mai mari farse din istorie.<br /><br />In 1995, pe mai multe canale TV din intreaga lumea a fost difuzat un film alb-negru ce parea inregistrat in timpul incidentului de la Roswell din 1947, bucurandu-se de o audienta incredibila. Subiectul: autopsia unei forme de viata extraterestra.<br /><br />Doi oameni au reusit sa descopere aceste inregistrari uluitoare – Ray (Declan Donnelly) si Gary (Ant McPartlin). Acest lucru i-a propulsat pe cei doi in centrul atentiei presei din toata lumea. Totusi, cei doi ascund un secret important.<br /><br />Bazat pe fapte reale, Autopsia extraterestrului spune povestea a doi tipi din Londra care au devenit idoli ai ufologiei mondiale.</p>

SNAKE666

08.09.2018

Chiar nu inteleg de ce a primit acest film asa note mici pana acum. Filmul este mai mult decat interesant. Este facut dupa un fapt real, daca va amintiti de scandalul provocat de aparitia filmului cu autopsia unui extraterestru, in anul 1995. In acest film un grup de tineri descopera un individ pe nume Harvey, fost angajat al fortelor militare americane, care a pastrat o pelicula de film facuta cu ocazia incidentului de la Roswell din 1947. Filmul, o copie, a fost uitat in posesia lui Harvey ca urmare a birocratiilor greoaie care exista atunci in armata americana. Avand nevoie de bani Harvey ii propune unuia din tineri (Ray Santilli) sa cumpere, pentru o suma putin importanta, acest film vechi de mai bine de 40 de ani . Neavand nici cele mai elementare notiuni despre pastrarea filmelor vechi Ray Santilli imprumuta banii necesari achizitionarii filmului de la un mafiot ungur nebun si constata prea tarziu ca filmul s-a deteriorat. Pentru ca a vizionat totusi filmul original, inainte de a-l cumpara de la batranul Harvey si pentru ca mafiotul ungur nebun incepe sa-i faca probleme, lui Ray ii vine o idee salvatoare, respectiv impreuna cu prietenii sai fac rost de un manechin din plastic mai ciudat (folosit pentru a prezenta imbracaminte pentru femei gravide), in care introduc si unele organe de origine animala si imbracati in halate medicale, cu masti pe fata reusesc sa traga un film, o copie palida a ceea ce vazuse Ray in filmul original. Ulterior oriunde va prezenta acest film Ray este intampinat cu entuziasm, iar spre marele sau noroc ungurul nebun este eliminat de CIA ramanand si singurul proprietar si beneficiar al drepturilor asupra acestui film. Desi inca de la inceputul aparitiei acestui filmulet o serie de specialisti si-au exprimat indoliala asupra autenticitatii acestui film, in lume se isca o adevarata isterie, filmuletul lui Ray devenind peste noapte o atractie pentru milioane si milioane de oameni entuziasmati de faptul ca, in sfarsit, s-a gasit dovada existentei extraterestrilor. Alien Autopsy este un film cu un umor propriu, satirizand credulitatea oamenilor. De fapt aceasta intamplare nu este nici prima si nici ultima, sa ne amintim de descoperirile arheologice care practic au zguduit lumea pentru ca ulterior, peste mai multi ani, sa se constate ca de fapt aceste mari descoperiri sunt doar niste falsuri iar descoperitorii lor ridicati in slavi zeci de ani, au fost considerati niste simpli excroci. Daca va amintiti de descoperirea lui Dawson un craniu de om cu o mandibula de maimuta, marea descoperire a exploratorului englez Fredrik A. Mitchell-Hedges a craniului de cristal “Craniul Destinului” etc

2 3

Suspectu

08.09.2018

Filmul este bun.Este englez şi poate de aceea a primit note asa mici.Este un film relaxant bun de privit din întâmplare la TV.

1 2

Juristul

08.09.2018

Jonny Campbell, regizorul filmelor „Shameless” si „Phoenix Nights”, prezinta un film despre una dintre cele mai mari farse din istorie. In 1995, pe mai multe canale TV din intreaga lumea a fost difuzat un film alb-negru care parea inregistrat in timpul incidentului de la Roswell din 1947, bucurandu-se de o audienta incredibila. Subiectul: autopsia unei forme de viata extraterestra. Ray (Declan Donnelly) si Gary (Ant McPartlin) au reusit sa descopere aceste inregistrari uluitoare, fapt care i-a propulsat pe cei doi in centrul atentiei presei din intreaga lume. Totusi, se pare ca acestia ascund un secret important.Bazat pe fapte reale, Autopsia extraterestrului spune povestea a doi tipi din Londra care au devenit idoli ai ufologiei mondiale

1 1