Comedie, Romantic (United States of America)

Julie Davis, Scott Derrickson

Julie Davis

Catchlight Films, Serious Dan, Without a Box

8 Martie 2001

30 Noiembrie 2021

<p align="justify">   Amy Mandell este o evreica inteligenta, sexy si singura in varsta de 29 de ani, care tocmai a publicat o carte de succes intitulata "Why love doens't work", menita sa le ajute si sa le consilieze pe femeile care nu sunt indragostite si sa le induca ideea ca cea mai buna solutie pentru ele este celibatul. Amy se autocatalogheaza drept o abstinenta sexual intrucat nu a mai facut dragoste cu un barbat de 4 ani si nu a experimentat niciodata un orgasm mental, motiv pentru care nu este chiar cea mai potrivita persoana pentru a da sfaturi erotice si sentimentale altor femei. </p><p align="justify">    Imboldita sa isi gaseasca un iubit deopotriva de pisalogii ei parinti, de un cuplu de prieteni casatoriti pe nume Don si Elizabeth si de un preot catolic frustrat sexual caruia i se confeseaza, Amy Mandell se indragosteste de gazda misogina a unui talk-show radiofonic pe nume Matthew Starr, un playboy atragator, care se dovedeste a fi mult mai decent decat parea la prima vedere. In ciuda protestelor editoarei ei Janet Gaines , o lesbiana si o feminista convinsa, Amy incepe o relatie amoroasa cu Matthew si descopera cu uimire ca sunt extrem de potriviti unul cu celalalt si ca este posibil ca dragostea sa existe si sa functioneze pana la urma. </p>

Roshkata

08.09.2018

:)) un film stupid cu visele ei :)) iar chestia aia cu ''dragostea nu merge'' uneori este adevarat....un pic slab dar si amuzant :))