Avatar: The Last Airbender (2005)

21 Februarie 2005

23 Septembrie 2021

<p>In vremuri apuse lumea era impartita in 4: Triburile Apei , Imperiul Pamantului ,  Nomazii Aerului si Natiunea Focului. In fiecare din cele 4 natiuni erau oamenii remarcabili numiti "benderi" (in traducere "indoitori") care aveau un talent innascut- acela de a manipula elementul nativ. Aceasta manipulare reprezenta defapt o forma de arte martiale amestecata cu magie. In fiecare generatie un singur om era capabil de a manipula toate cele 4 elemente. Acela se numea Avatar. Avatarul reprezenta defapt spiritul lumii sub forma umana. Rolul lui era de a mentine pacea si stabilitatea intre cele 4 natiuni.</p>

alex_il_fenomeno

20.02.2014

Este un serial de animatie destul de bun, plin de aventuri, de fantezie, de morala, din care chiar poti deprinde ceva, sau daca nu este cazul, cel putin iti poti ridica moralul foarte mult urmarindu-l, traind la unison cu protagonistul fiecare aventura in parte. Am vazut si filmul de lungmetraj realizat dupa serialul de animatie, dar cred ca acesta este mai reusit, mai complex, prezentand lucrurile mult mai in detaliu, si este oarecum normal... 2 ore nu se vor compara niciodata cu 3 sezoane. Il recomand cu placere, dupa cateva episoade ajungi sa il indragesti.

1 8

crisa

10.01.2009

CEL MAI TARE DESEN ANIMAT PE CARE L-AM VAZUT IN TOATA EXISTENTA MEA. AM SAVURAT FIECARE EPISOD. SUNT FAN AVATAR PE VIATA. ACUM ASTEPT SA APARA FILMUL, SUNT PRIMA IN CINEMATOGRAF, HA HA HA .

5 0

Clericul

11.11.2010

Este un anime care ar trebui vazut de catre orice fan al genului; si nu numai. Serialul este structurat ireprosabil, fiecare episod este la locul lui, conturarea personajelor este impecabila, drumul initiatic al acestora spre maturizare, vocile, soundtrackul; pur si simplu nu am gasit nici un punct slab la acest anime. Imbinarea umorului cu aventura este realizata intr-un mod natural, totul pare facut extrem de usor, actiunea merge de la sine asa cum ar trebui sa mearga. In momentul in care am auzit ca va fi facut un film dupa acest anime, eram absolut convins ca nu se va ridica la nivelul originalului; si din pacate producatori filmului au dat dovada de lipsa de respect, realizant un film modest care nu are absolut nici o legatura cu orginalul.

3 0