Bandits

Acțiune, Comedie, Crimă, Romantic (United States of America)

Barry Levinson

Epsilon Motion Pictures, Hyde Park Entertainment, Empire Pictures, Lotus Pictures, Baltimore Spring Creek Productions, Cheyenne Enterprises, Metro-Goldwyn-Mayer

12 Octombrie 2001

28 Noiembrie 2021

Joe Blake si Terry Collins sunt spargatori de banci, care spera ca intr-o zi sa dea lovitura cea mare si sa treaca granita de sud a Statelor Unite. Irezistibilul Joe si partenerul lui ipohondru, Terry, devin "banditi peste noapte", cei mai celebri hoti din tara, admirati de catre public si temuti de bancherii din Oregon si pana in Calofornia. Ei il iau ca partener si pe varul lui Joe, tanarul Harvey J. Pollard, ce viseaza sa devina cascador la Hollywood, dar devine om de legatura in banda. Totul merge de minune, pana cand o intalnesc pe Kate Wheeler. Femeie casnica obisnuita, dezamagita de viata ei monotona de sotie gospodina, Kate se alatura banditilor in periplul ei prin tara, si, in final, ea le fura celor doi... inimile.

An

08.09.2018

c e film minunat !! Si ce actori funny, si ciudati si deosebiti ca personaje. Nu stiu cu cine am tinut mai mult in alegerea dragostea lui Cate Blanchett...era si greu sa se decida intre cei 2: Thornton si Willis...asa ca am urmariit filmul cu si mai mare interes. Povestea unei casnice plictisite ce nimereste intr-o banda de spargatori (super haiosi) de banci si chiar li se si alatura...si cei 2 care sunt irezistibili...si ritmul filmului care te tine cu sufletul la gura pana la final...pentru toate acestea merita vazut.

2 3

cristina91

08.09.2018

e un film care nu te lasa sa-ti manaci popcornul...actiunea,scenariul,personajele...toate impreuna pt un film care trebuie vazut

1 1

Darla2007

08.09.2018

Filmul e plin de evenimente neasteptate... a fost foarte interesant sa vad cum personajele isi schimba viata unul altuia... Cred ca toti ne dorim sa mai scapam de rutina din cand in cand, iar Kate reuseste lucrul asta intr-un mod original

2 1