Bel Ami

Romantic, Dramă (Italy, United Kingdom)

Nick Ormerod, Declan Donnellan

19 Entertainment, Rai Cinema, Redwave Films, Protagonist Pictures

9 Martie 2012

2 Martie 2012

<p>Pattinson e Georges Duroy, un cuceritor, care manipulează femei din înalta societate pentru a putea ajunge în vârful ierarhiei din Paris, în anii 1890. Printre frumoasele ce vor fi manipulate sunt Uma Thurman, Christina Ricci şi Kristin Scott Thomas. Duroy - "Bel Ami", eroul imaginat de scriitorul Guy de Maupassant, e un bădăran care trăieşte fără regrete şi reuşeşte, în cele din urmă, să obţină tot ce vrea. El e un jurnalist cu ambiţii mari care se foloseşte de şarmul său pentru a urca pe scara socială ajutat de femei bogate şi sus-puse. Uma Thurman va fi soţia unuia dintre prietenii lui Duroy, personajul lui Pattinson. În cele din urmă ea va fi sedusă şi se va căsători cu Duroy. Kristin Scott Thomas e una dintre femeile care supra-estimează dragostea pe care i-o poartă afemeiatul cu mari ambiţii sociale, şi, prin urmare, una dintre victimele sale.</p><p> </p>

KingJulien

08.09.2018

La primul contact cu afisul eram tentata sa refuz cu vehementa sa imi consum timpul uitandu-ma la filme cu 'vampirul' Robert Pattinson. Gandindu-ma insa la faptul ca este vorba despre un film de epoca si ca atatea actrite rafinate sunt implicate in aceasta productie m-am decis sa ii dau totusi o sansa. Si a meritat. costumele, decorurile si coloana sonora sunt absolut delicioase, iar maniera in care este prezentata influenta feminina in lumea bruta a barbatilor (politica si economie) face din Bel Ami un film de referinta pe marginea temei independenta feminina. Robert Pattinson interpreteaza un personaj lacom, dar ambitios, fara scrupule si lipsit de caracte. Initial mi-am spus ca este un fel de Dorian Gray, dar am realizat ca Dorian Gray era un personaj rafinat si inteligent, dar care intr-adevar se desfata in placeri lumesti, pe cand Georges Duroy este un tanar "de o simplitate triviala", dupa cum ajunge sa recunoasca chiar sotia lui, Madeleine Forestier, intr-un moment de sinceritate epuizanta. Per total e un film reusit si reuseste sa intrige (deci si-a indeplinit scopul). Nota 8

13 6

Veritas

08.09.2018

..de bun. 3 actrite talentate si un Pattinson care reuseste sa le "faca fatza" - s-au pus reciproc in valoare. Mi s-a parut ca lui nu i-a iesit perfect rolul de inceput, de fost soldat needucat - insa la final e reusit in rolul de parvenit ambitios, rafinat si fara scrupule. Reusit si modul in care e descrisa puterea presei - poate schimba guverne, porni razboaie - totul in functie de interesele celor care o controleaza.

8 5

alle-bella

08.09.2018

nu ma asteptam sa fie chiar atat de interesant...un film care prezinta eforturile unei persoane (Georges Duroy) de a urca pe scara sociala, de ce e in stare pt a-si atinge telul, si cum banii schimba pe om...lui Robert Patiinson pot spune ca i-a iesit rolul destul de bine (mi-a placut interpretarea aceasta mult mai mult decat cea a lui Edward Cullen), iar Uma Thurman : excelenta

1 8