Bordertown

Crimă, Dramă, Mister (United States of America)

Gregory Nava

Mosaic Media Group, El Norte Productions, Nuyorican Productions, Mobius Entertainment Ltd.

15 Februarie 2007

26 Octombrie 2007

<p>Lauren Adrian, o jurnalista pasionata a ziarului "Chicago Sentinel", doreste sa fie trimisa in prima linie a razboiului irakian, ca si corespondent de razboi. In schimb, redactorul sau, George Morgan, o trimite sa investigheze cazul sutelor de tinere femei care lucrau intr-o fabrica dintr-un oras de la granita Statele Unite - Mexic si care fusesera violate si ucise. Jurnalista merge in Ciudad Juarez, Chihuahua in speranta ca daca va rezolva crimele misterioase, va fi trimisa eventual in Iraq. In Juarez il intalneste pe fostul ei prieten, Alfonso Diaz, cu care a lucrat in urma cu sase ani si care acum este redactor la un ziar local, "El Sol de Juarez". Impreuna cu acesta merge in cautarea vinovatilor, fapt care ii va pune viata in primejdie.</p>

Patronu

08.09.2018

Filmul, bazat pe fapte reale, prezintă un caz de la graniţa dintre SUA şi Mexic în care aproximativ 4000 de femei au dispărut, iar o mare parte dintre acestea au fost găsite moarte. În principiu subiectul nu e rău, însă pe parcurs producţia se transformă într-un "straight to video movie". Jennifer Lopez se screme iar să ne arate că ştie să joace, însă bate din nou la porţile mediocrităţii, iar Banderas şi Sheen par şi ei rătăciţi undeva pe platouri. Aşteptaţi să-l dea pe Hallmark.

11 16

KgheO

08.09.2018

Bordertown un film despre saracie, crima, abuz de putere, si lipsa libertatii presei! Lauren (Jennifer Lopez), o jurnalista cu temperament pasional, lupta impotriva nedreptatilor sociale! O jurnalista care chiar isi ia rolul in serios si foarte pasionata de munca sa , de la „Chigaco Sentinel”, se indreapta spre Juarez, un orasel mexican de langa granita cu Statele Unite, pentru a investiga o serie de crime misterioase comise asupra unor femei..muncitoarele din fabricile de la granita U.S., care sunt violate si apoi ucise. Aici, Lauren o gaseste pe Eva, o tanara care a fost violata si abandonata in stare de soc in desert. Eva este singura femeie care a reusit sa scape cu viata, iar Lauren isi doreste sa-i caute autorii violurilor. Pe masura ce temperamentala si curajoasa jurnalista descopera sute de victime, aceasta reuseste sa se infiltreze in fabrica astfel castiga increderea muncitorilor din fabrica, dar isi pune si viata in pericol din dorinta de a fi cat mai aproape de adevar! Curand reporterita descopera o intreaga retea de coruptie, iar atunci cand ii descopera pe violatori, realizeaza ca acestia sunt protejati de politie. La scurt timp Eva dispare, iar Lauren este constienta de faptul ca este urmarita de criminali! Filmul se bazeaza pe fapte reale si a fost produs in scopul de a atrage atentia asupra faptului ca autoritatile si companiile acopera in mod deliberat aceste crime, conform producatorilor. Maya Zapata joaca rolul Evei, o fata care a supravietuit unui astfel de atac brutal si este vanata pentru ca ea i-ar putea identifica pe cei care au persecutat-o. Din distributie(una de certa calitate) face parte si Antonio Banderas, care interuchipeaza un jurnalist local.. `Bordertown` a avut premiera pe data de 15 februarie 2006 la festivalul de film de la Berlin iar in Romania premiera a fost in anul 2007! Un film de vazut, un film de pe urma caruia cu siguranta veti ramane cu ceva!!!

5 2

sunshine

08.09.2018

ceea ce l-a salvat oarecum a fost faptul k este inspirat din fapte reale cu o incarcatura dramatica enorma...in rest actiunea filmului se rezume la crizele lui J.Lo pentru care sincer nu cred k iti trebuie nush ce pregatire de specialitate,ceea ce dovedeshte k dak shtii sa "ciripeshti" shi ai fundul asigurat potzi fi shi actor...nush de banderas cat se pricepe la cantat dar la actorie e jalnic....

4 4