Boy A

Crimă, Dramă (United Kingdom)

John Crowley, Jean-Daniel Verhaeghe

Film4 Productions

28 Octombrie 2007

28 Octombrie 2021

<p align="justify"> Filmul este o drama neinspirata din fapte reale despre cunoscutul "Boy A", un copil care la varsta de 10 ani a savarsit o crima teribila asupra unui alt copil, petrecandu-si apoi cea mai mare parte a vietii prin inchisori si centre de reabilitare pentru minori.</p><p align="justify"> Eliberat la varsta de 24 de ani, tanarul fara identitate se trezeste aruncat intr-o lume a adultilor pe care el nu o cunoaste si nu o poate intelege. Terry observa latura pozitiva a sufletului lui "Boy A" si decide sa ii ofere sansa de a o lua de la capat in viata, cu un nou nume, o noua casa si o noua slujba. La locul de munca proaspat botezatul Jack Burridge relationeaza cu ceilalti semeni, imprietenindu-se cu colegul sau Chris si incepand o frumoasa idila cu Michelle. Dar anonimatul este deopotriva o binecuvantare si un blestem deoarece Jack trebuie sa tina ascuns montruosul lui secret fata de persoanele pe care le iubeste, ajungand la concluzia ca nu poate scapa niciodata de pacatele trecutului de vreme ce publicul, incitat de o campanie mediatica foarte puternica impotriva eliberarii lui Boy A", este insetat de razbunare si nu considera ca tanarul a platit crima savarsita in copilarie prin cei 14 ani de temnita. </p>

Rise

08.09.2018

senzationala drama... final incredibil

4 4

KATAKLYSM

08.09.2018

emo? mor de ras... daca asta e film emo eu imi fac parul ca aia emo!

8 11

Patronu

08.09.2018

Povestea unui tânăr ce încearcă să se reabiliteze după o crimă săvârşită în copilărie. Scenariul e emoţionant, iar din distribuţia compusă din cvasi-necunoscuţi m-au impresionat personajul principal, Andrew Garfield, şi detectivul, Peter Mullan. Filmul e un studiu de caracter, aproape fără cusur, şi probabil cea mai bună producţie britanică de la This is England încoace. De văzut.

11 4