Breathless

Acțiune, Dramă, Romantic, Thriller (United States of America)

Jim McBride

Orion Pictures, Breathless Associates, Miko Productions

13 Mai 1983

4 Decembrie 2021

Breathless este un film de actiune/thriller/drama/romantic, aparut in anul 1983. De regia acestui film s-a ocupat Jim McBride, iar de scenariu s-au ocupat L. M. Kit Carson si Jim McBride, scenariu adaptat dupa povestea A Bout De Souffle, scrisa de catre Francois Truffaut si Jean-Luc Godard. In rolurile principale ii putem urmari pe Richard Gere, Valerie Kaprisky, Art Metrano sau John P. Ryan. Jesse trebuia sa paraseasca Las Vegas-ul in cel mai scurt timp si sa fure o masina ca sa conduca pana in Los Angeles. In drumul sau spre Los Angeles, acesta impusca un ofiter de politie. Atunci cand ajunge in Los Angeles, acesta sta impreuna cu Monica, o fata pe care o cunoaste de doar cateva zile. O data cu progresul filmului, politia se apropie din ce in ce mai mult de acesta, iar numarul victimelor creste din ce in ce mai mult. Daca va reusi sa scape acesta de politie sau nu, veti afla doar urmarind acest film.

laurutzu

08.09.2018

un film ptr cei tineri si nu numai.... foarte fierbinte ....si actorul foarte sexi aici richard gere este un tip cam bagabontel ,urmarit de politie ptr fapte facute fara vointa lui...el incearca din rasputeri sa faca rost de bani ptr iubita lui monica si sa fuga din stat sa traiasca doar cu ea dar ea nu isi da seama decat f tarziu ca il iubeste si face o gresala acea de a chema politia cand erau pe drumul cel bun. asta ii desparte ,...

0 5

bbibi

08.09.2018

Nu mi-a lasat o impresie prea buna , nu este un film care merita vazut . Are cateva scene de dragoste fierbinti , inrest fuga in colo si incoace .

0 6

esy72bj

08.09.2018

Nu este vreo capodopera insa este un film care te "prinde" , este un film despre dragoste, tradare, incredere si mai ales despre principiul "Carpe diem ! ". Jesse Lujack este un "nebun frumos", un nebun care traieste la maxim fara sa se intrebe pana cand si alearga spre fericire fara sa-i pese pana unde . Coloana sonora si montajul sunt de evidentiat , precum si interpretarea lui Gere.

2 0