Chernobyl Diaries

Horror, Thriller (United States of America)

Bradley Parker

Oren Peli / Brian Witten Pictures, Alcon Entertainment, FilmNation Entertainment

24 Mai 2012

1 Iunie 2012

<p><span><span>Filmul urmăreşte</span> <span class="hps">un grup</span> <span class="hps">de</span> <span class="hps">şase</span> <span class="hps">tineri</span> <span class="hps">turişti</span><span>, care</span><span>,</span> <span class="hps">în căutarea de aventură</span><span>, angajeză un</span> ghid care să-i ducă în orașul Pripiat, situat în apropierea reactorului nuclear de la Cernobîl <span class="hps">.</span> <span class="hps">Ignorând</span> <span class="hps">avertismentele</span><span>, acesta îi</span> însoțește în<span class="hps"> oraşul rămas pustiu</span> după dezastrul nuclear produs în aprilie 1986<span>.</span> La scurt timp, turiștii vor descoperi că nu sunt singuri, orașul fiind încă locuit de persoane cu <span class="hps">mutații, care îi vânează.</span></span></p>

fenomenoromanesc

08.09.2018

un film horror care m-a lasat de-a dreptul nostalgic!Inca de la inceput filmul este foarte captivant,facandu-te sa itzi pui foarte multe semne de intrebare despre ce se va intampla,deci suspansul este ca la el acasa in film,si la fel si tensiunea incredibila.Efectele speciale nu mi s-au parut rele deloc,sunt de parere ca au fost chiar foarte reusite,iar actingul,desi se vede clar ca filmul nu are decat actori de care nu s-a mai auzit pana acum,este,parerea mea,si el foarte bun,tensiunea simtzindu-se foarte bine in aer.Un film horror care isi merita totzi banii,recomand cu incredere.Nota 10+ de la mine,mi-a placut foarte mult filmul.

7 9

Mona.Popovici

08.09.2018

mia placut filmul a fost interesant, au fost unele momente putin mai socante, cateva faze comice merita vazut

1 9

radu08

08.09.2018

Filmul este foarte bine realizat.Modul in care este filmat accentueaza momentele de teroare prin care trec personajele.Este destul de dur si te face sa te pui in situatia de ,,Ce as face daca as pati asa ceva?''.Foarte bun si destul de socant.Merita vazut.

1 5