Dark Shadows

Comedie, Fantasy (Australia, United States of America)

Tim Burton

Tim Burton Productions, Infinitum Nihil, GK Films, Village Roadshow Pictures, Dan Curtis Productions, Warner Bros. Pictures, The Zanuck Company

8 Mai 2012

18 Mai 2012

<p>Joshua şi Naomi Collins, alături de micul lor fiu Barnabas, s-au îmbarcat în 1752 pe un vapor din Anglia pentru a pluti spre o viaţă nouă în America. Oceanul pe care familia încearcă să-l pună între ei şi piaza rea ce-i urmăreşte, nu e de-ajuns. După douzecei de ani, Barbabas (Johnny Depp) are lumea la picioare, cel puţin pe cea din oraşul Collinsport, Maine, unde el e bogatul puternic şi cu succes la femei. Norocul i se sfârşeşte după ce îi frânge inima lui Angelique Bouchard (Eva Green), care e o vrăjitoarea adevărată. Drept răzbunare, ea îl transformă pe Barnabas în vampir şi îl îngroapă de viu.</p><p>Abia după două secole şi din întâmplare, Barnabas e eliberat din mormânt şi ajunge în lumea foarte schimbată a anului 1972. El se întoarce la conacul lui din Collinwood şi îl găseşte în ruină, iar descendenţii lui alcătuiesc o familie disfuncţională, cu multe secrete întunecate. Casa e sub matriarhatul lui Elizabeth Collins Stoddard (Michelle Pfeiffer), care i-a cerut medicului psihiatru Julia Hoffman (Helena Bonham Carter) să vină să locuiască alături de familia tulburată. Elizabeth împarte casa cu fratele ei Roger Collins (Jonny Lee Miller), un bărbat aproape bine-intenţionat, fiica adolescentă şi rebelă a acestuia Carolyn Stoddard (Chloe Moretz) şi băiatul precoce de zece ani, David Collins (Gulliver McGrath). Misterul trece şi dincolo de legăturile de rudenie, căci secrete ascunde şi îngrijitoarea Willie Loomis (Jackie Earle Haley) şi noua dădacă a lui David, Victoria Winters, jucată de Bella Heatchote.<br /></p><p> </p>

Anqtzy

08.09.2018

Abia astept sa-l vad!!! :x

13 22

alle-bella

08.09.2018

Tim Burton avandu-i langa el pe Johnny Depp si Helena Bonham Carter nu poate da gres. am vazut doar trailer-ul si fimul pare chiar bun...abia astept sa-l vad

6 11

andrabad

08.09.2018

Super filmul. Mi-a placut la nebunie. Tim Burton, Johnny Depp si Helena Bonham Carter fac o treaba minunata impreuna. Toata lumea il poate vedea pentru ca razi de mori si vezi talentul actorilor. Johnny Depp in rol de vampir. WooW. S-a descurcat de minune. Distributia a fost foarte buna, niste actori superbi. Filmul merita vazut! 10

10 9