Trailer #1 00:00

Dexter (2006)

| 01 October 2006 ()

Dexter (2006)

1 Octombrie 2006

5 Decembrie 2021

<p><span style="line-height: 15px"><span style="white-space: pre" class="Apple-tab-span"> </span>Un serial extraordinar, bazat pe nuvelele scriitorului Jeff Lindsay care ne propune o privire asupra vieții impresionante a unui criminal în serie. Dexter Morgan, nu e un oarecare criminal în serie, ci unul cu un set de "</span><span style="line-height: 15px">principii" după care încearca să se ghideze. Dexter lucrează ca medic legist al secției de criminalistică de poliție din Miami, acoperire care îl ajută să acționeze cu mai multă meticulozitate și să își planifice crimele macabre. Deseori, victimele sunt luate tocmai din lista răufăcătorilor care nu puteau fi atinși de lege și pe care poliția îi urmărea pentru diferite crime. </span></p>

141 Ordonare după: | |

cezar33

31.07.2008

Povestea unui criminal in serie privita prin ochii si mai ales mintea acestuia. Story-ul serialului excelent, prestatille actoricesti mai ales a lui Michael C. Hall la cele mai inalte standarde de profesionalism.

25 9

KgheO

31.07.2011

Aproape ca nu imi vine sa cared ca inca nu mi-am exprimat parerea referitoare la serialul Dexter! Serial pe care il urmaresc de mult timp, dar probabil ca am fost atat de fascinat de serial incat am omis sa mai scriu si ceva despre el. Un serial criminal de bun, cu actori inspirati in rolurile lor si cu o poveste extrem de originala si bine pusa la punct in cele mai mici detalii, pentru ca Dexter este un serial al detaliilor, detalii care fac diferenta! Michael C. Hall - in rolul incredibilului ”justitiar” modern/criminal/angajat al laboratorului de criminalistica in cadrul politiei - Dexter Morgan! Un actor care da viata unui personaj incredibil de complex si de surprinzator, un personaj inteligent, care are in permanenta asupra lui o latura intunecata si o latura pozitiva...poate tocmai de accea este si un personaj atat de apreciat si iubit in ciuda faptului ca la urma urmei este un criminal! Fiecare sezon din Dexter vine cu o noua poveste cu o noua provocare pastrand distributia si adaugand personaje si intamplari noi, nu ai cum sa te plictisesti de Dexter, este practic un spectacol bine pus la punc, unul structurat si creat sa reziste, unul dintr-e serialele care se bucura de un real succes si la fani si la critici, lucru dovedit si de premiile importante castigate: doua Globuri de aur si doua nominalizari la premiile Emmy! Daca vrei sa vezi un serial plin de actiune, drama, crima si ceva neobisnuit Dexter este alegerea perfecta, serialul clasic de nota 10!

6 3

alex_il_fenomeno

16.02.2012

un serial uimitor , atat de bine realizat , care ne duce adanc in viata si mai ales in mintea protagonistului , fiind numeroase seriale in care personajul principal , Dexter , mediteaza la atat de multe decizii . desi episoadele nu sunt foarte lungi , acestea sunt descoperite extrem de complexe , cu personaje atent creionate si situatii neasteptate , planuri minutioase si multe altele ! este printre cele mai bune seriale de acest gen , astfel ca nu ar merita ratat nici un episod ! de la mine are nota 9+

1 5