Thriller, Crimă, Mister, Dramă (United Kingdom)

Guy Hamilton

Barry Sandler

EMI Films Ltd., G.W. Films, Titan Productions

5 Martie 1982

21 Octombrie 2021

<p>Actiunea se petrece pe o insula din Marea Adriatica unde, la hotelul exclusivist al lui Daphne Castle, se retrag pentru o scurta vacanta cativa turisti al caror trecut este partial comun. Intrusul se pare a fi Hercule Poirot, trimis aici de Sir Horace Platt pentru a-i recupera acestuia un diamant albastru. In grupul creat, centrul atentiei il constituie frumoasa si aroganta actrita Arlena Stuart care se afla in relatii incordata cu ceilalti, starnindu-le ura, gelozie sau atractie. Totul se complica in scurt timp cand Arlena este gasita strangulata pe o plaja retrasa. Poirot incepe imediat investigatiile si observa cu stupoare ca toti cei prezenti ar fi avut motiv sa o omoare insa fiecare prezenta un alibi pentru presupusul moment al crimei.</p><p>Punand cap la cap declaratiile tuturor, Poirot extrage elementele discordante si reuseste, in pledoaria finala, sa divulge numele criminalului si sa-i opreasca plecarea.</p>

tianne

08.09.2018

Mare, plaja, anturaj de calitate si ..o crima. O distributie prea buna pentru o ecranizare a Agathei Christie care nu iese in evidenta cu altceva. Intriga e buna dar personajul Hercule Poirot sta parca in umbra celorlalti. In ciuda minusurilor, ca orice fan Agatha Christie care se respecta, il stiu scena cu scena :)

4 2

Paparocades

08.09.2018

De unde pot facerost de subtitrare va rog?

1 2

08.09.2018

Inca o ecranizare a Agathei Christie la fel de reusita ca si celelalte. Reteta este aceiasi.Iei o mana de actori celebri si ii lasi sa interpreteze rolurile incredintate, roluri pline de ura ascunsa fata de victima, in moartea careia pot fi implicati toti dar exista celebrul Hercule Poirot care reuseste ca intotdeauna sa descopere adevaratul criminal si sa-l oblige intr-un fel sau altul sa se desconspire singur.

4 0