Flight of Fury (2007)

Flight of Fury

Acțiune, Aventuri, Thriller (Romania, United Kingdom, United States of America)

Michael Keusch

20 Februarie 2007

28 Octombrie 2021

Desi doar a executat niste ordine,acestea i-au facut pe multi din conducerea armatei americane nervosi si fiindca stia prea multe lucruri,colonelul John Sands este dus la centrul de detentie din California de Nord unde urmeaza sa i se stearga memoria,dar cu ajutorul unor complici reuseste sa evadeze.In acelasi timp,la baza aeriana Edwards,sub conducerea generalului Barnes,este testat un avion,X-77,care este dotat cu un nou sistem Stealth intr-un zbor neoficial,pilotat de colonelul Ratcher.Dupa incheierea exercitiului avionul dispare spre surprinderea tuturor,pentru a fi depistat ulterior la o baza aeriana din Afganistan.Dupa ce reuseste sa-l contacteze pe Sands si in schimbul garantiei ca va fi liber,generalul Barnes obtine acordul acestuia de incerca recuperarea aparatului de zbor.Actiunea este sprijinita si de amiralul Frank Pendleton aflat la bordul unui portavion al flotei a IV americane,nava ce se afla in Golful Arabiei,asa ca Sands,insotit de pilotul Rick Jannick,decoleaza spre Afganistan la bordul unui avion SR 71 Black Bird pentru a incerca sa recupereze avionul dotat cu o tehnologie care-i sperie pe militarii americani daca ajunge pe mainile cui nu trebuie.

El_KaPpa

08.09.2018

Film de actiune tocmai bun de urmarit marti seara pe protv sau pentru fanii lui Steven Seagal. Desi are ritm bun si nu plictiseste nu mai imi place genul asta de filme unde nu conteaza scenariu, regie sau acting ci doar ca cel bun sa ii bata pe toti... prea multe clisee

4 0

remyy63

08.09.2018

Un film de actiune dinamic,cursiv,foarte bun pentru amatorii avioanelor de lupta,portavioanelor si a tot ce inseamna o actiune cumulata a acestor forte desfasurate pentru a facilita recuperarea unui avion Stealth 117 modernizat,cazut la propriu in mainile unor teroristi,care nu au altceva mai bun de facut decat sa ameninte Europa si SUA cu atacuri nimicitoare.Da,o idee destul de comuna si la moda in ziua de azi,de care profita unii cineasti pentru a scoate pe banda rulanta filme ce trateaza acest subiect.Unii reusesc,altii o dau in bara.Acest film este o reusita din punctul de vedere al realizarii,un fapt interesant este ca s-a filmat in Romania,iar in rolul principal apare Steven Seagal,un actor tot mai indragostit de tara noastra.

8 4