Din Rusia, cu dragoste

From Russia with Love

Acțiune, Thriller, Aventuri (United Kingdom)

Terence Young, Wolfgang Liebeneiner

United Artists, Eon Productions, Danjaq

29 Noiembrie 2021

Agentul britanic James Bond e trimis la Istanbul pentru a sustrage de la ambasada sovietică un dispozitiv de decodificare. Deşi Serviciul secret al Marii Britanii crede că ruşii întind o capcană, sunt dispuşi să înfrunte riscul pentru că acel dispozitiv este foarte important. Succesul operaţiunii depinde de ajutorul unei atrăgătoare agente sovietice, Tatiana, pe care Bond ar trebui să o ajute să fugă în Occident. Dar Tatiana îndeplineşte de fapt ordinele KGB-ului şi vrea să-i întindă o cursă lui Bond. Ceea ce nu ştiu nici unul, nici celălalt, este că Rosa Klebb, şefa Tatianei la KGB, a fugit şi ea din Uniunea Sovietică, iar acum face parte din sindicatul crimei, SPECTRE. Acest sindicat manipulează atât Serviciul Secret britanic, cât şi pe cel sovietic, în scopul uciderii lui Bond. Printre curse cu elicoptere şi urmăriri acvatice, Bond trebuie să dejoace planurile agenţilor SPECTRE, să înşele vigilenţa KGB-ului şi să câştige controlul asupra lumii...cel puţin temporar.

Bci2

08.09.2018

Filmul de aventura in stilul unic al lui James Bond este foarte reusit si ca film de aventura si ca film de iubire pasionata si durabila. 007 primeste o misune foarte dificila si extrem de periculoasa pe vremea razboiului rece in care infrunta pe agentii spionajului si contra-spionajului sovietic, trece peste granite in mod ilicit, precum si alte actiuni incredibile. Actorul Sean Connery, ca deobicei joaca excelent rolul lui James Bond, dar un 007 care devine intr-advar indragostit in ciuda riscurilor la care se expune fiind implicat cu rusoaica Tatiana care il seduce complet, sau aproape complet... Rolul Tatianei este jucat de actrita Daniela Bianchi care joaca convingator--in special in scenele de iubire, poate cu exceptia accentului la care trebuie sa spunem ,,Niet!". Este un film neobisnuit pentru 007, deoarece pentru prima data James Bond e hotarit sa mearga pina la capat cu dragostea, devenind serios si stabil, mergand pina la altar... daca supravietuieste atacurilor contra-spionajului sovietic si al unui oponent ce pare sa-l depaseasca pe 007 in abilitati, dar este orbit de lacomie si de ,mirosul' aurului. Ar fi frumos daca filmul ar primi un Golden Globe la care a fost pe buna dreptate deja nominalizat.

1 5

gwtw-1939

08.09.2018

Anii 60' si inceputul longetivei seri de filme cu James Bond. Dupa parerea mea primele 5 filme ale serie au fost cele mai bune, Sean Connery a fost cel mai potrivit pentru acest rol. From Russia with Love este dupa parerea mea cel mai bun film cu James Bond, pentru ca are toate elementele care trebuie sa le aiba un film cu spioni, actiune, intriga, accesori de spionaj, locati exotice si femei frumoase.

1 1

Raluca92

08.09.2018

From Russia with Love (1963) este cel de-al doilea film cu agentul secret, James Bond "Bond...James Bond". E un film bun, o continuare excelenta a primul film Dr. No. Scenariul interesant, captivant si o distributie pe masura. Merita vazut.

1 0