Game of Thrones (2011)

| 17 April 2011 ()

Urzeala tronurilor (2011)

Game of Thrones

17 Aprilie 2011

18 Aprilie 2011

<p>In aceasta adaptare a seriei <em>A Song of Ice and Fire</em>, scrisa de George R.R. Martin, 7 familii nobiliare lupta pentru controlul politic si militar al miticului tinut Westeros. Robert Baratheon, regele respectivului tinut, ii cere prietenului sau de-o viata, Eddard Stark, sa-i fie consultant oficial. Banuind ca predecesorul sau a fost asasinat, Eddard accepta "invitatia" regala doar pentru a putea investiga in voie crima.</p><p> Familia reginei comploteaza in liniste si cu tenacitate, in timp ce clanul Targaryen, candva la conducerea tinutului, nu se lasa si cauta varii modalitati pentru a reveni la putere. </p><p>In timp ce aceste retele complicate de comploturi, asasinate, planuri si contraplanuri pipereaza existenta celor din Westeros, in nordul inghetat o forta malefica se trezeste cu pofta de razbunare... </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

23.11.2013

In opinia mea nu este CEL MAI BUN SERIAL DIN LUME dar ESTE IMPRESIONANT! Are farmecul paginilor invechite de vreme cu tente maronii de ars pe margini, misterul istoriilor necunoscute si improvizatiilor romantioase ce dau parfum, are idee, scenariu, interpretari remarcabile, regie totala, scenografie, costume, décor si muzica...conform imaginilor... Este de vizionat!

4 2

fireprof

13.08.2016

Am vazut doar sezonul 6, cel lansat in 2016 si pot sa spun ca am fost cucerit aproape ca de The Lord of the Rings sau de The Hobbit. Am crezut ca va fi grau de urmarit deoarece nu am vazut celalte sezoane si nu voi deslusi usor actiunea si personajele. Am avut, insa, surpriza sa fiu contazis de realitate si sa am placerea de a urmarii un serial deosebit cu o poveste foarte bine lucrata, astfel incat sa fie priceputa aproape de oricand faci cunaostinta cu ea. Astept cu nerabdare continuarea si voi incerca sa-mi fac timp si pentru seriile anterioare.

3 4

05.01.2013

am vazut si eu cele doua sezoane, e un serial bun, cu o intriga captivanta , mi-a amintit mult de stapanul inellor; prima serie mi-a placut mai mult decat prima, dupa ce a iesit din peisaj Sean Bean parca si-a pierdut din farmec ; cred ca principala calitate a serialului e scenariul total imprevizibil; unele scene sunt totusi socante prin violenta si abundenta de sange; nu stiu daca e unul din cele mai bune seriale din toate timpurile, cred ca timpul va decide acest lucru; asteptam cu curiozitate sezonul 3; nota dupa imdb mi se pare totusi cam mare, merita un 8

1 1