Goldfinger

Goldfinger

Aventuri, Acțiune, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Guy Hamilton, Francis Veber

United Artists, Eon Productions, Danjaq

23 Septembrie 2021

<p align="justify">Inca de la acel prolog socant pana la un punct culminant in aer, Goldfinger este un nou film cu James Bond (Sean Connery) care se misca cu viteza luminii, si il pune pe agentul 007 in duel cu unul din cei mai formidabili adversari ai sai. Sean Connery este Agentul 007, in acest thriller de 14 karate cu actiune si umor non-stop. Influentul Auric Goldfinger a initiat "Operatiunea Grand Slam," un plan cataclismic al sau de a fura din Fort Knox si a distruge economia lumii. Inarmat cu Aston Martin-ul lui (care acum are mitraliera, scaun de catapultat si fum pentru a se pierde in mijlocul actiunii), James Bond trebuie sa opreasca planurile adversarilor sai. Mai intai trebuie sa il infranga pe Oddjob, un servitor mut care ucide pe oricine aruncand cu palaria lui letala. </p><p align="justify">Apoi Jill Masterson, care da o cu totul alta conotatie expresiei "fata de aur", si Pussy Galore, o tanara pilot foarte sexy, ale carui sentimente romantice fata de Bond, ii complica implicarea ei in planul lui Goldfinger. Cu stil, intelepciune, iscusinta si multe secvente de cascadorie imaginabila, aceasta aventura inoculata cu adrenalina este considerata si in ziua de azi una din cele mai reusite productii de actiune de la Hollywood.</p>

mauro

08.09.2018

Dupa parerea mea cel mai bun James Bond a fost si va ramane Sean Connery,interpretand rolul impecabil fara dar si poate.Actiune la maxim si umorul englezesc scenele extraordinare cascadoriile pline de andrenalina si decorurile duc filmul spre culmile cele mai inalte de la Holywood.

2 0

Bci2

08.09.2018

Filmul Goldfinger cu James Bond (Agentul britanic 007) este o ecranizare foarte reusita dupa cartea lui Ian Flemmings cu acelasi titlu. Acest film mai vechi cu James Bond si Goldfinger-un personaj negativ-- este de genul de aventura si thriller, cu urmariri, scene de flirt si dragoste ale lui James Bond cu o femeie blonda; ea este o asistenta tanara a unui Goldfinger batraior, dar cu planuri foarte mari si ambitioase ce aspira la blocarea intregului depozit american din FortKnox--depozitul de aur extrem de bine pazit. Ideea lui Goldfinger este de un rau dus la extrem privind aurul, care ar face mult rau la foarte multa lume, doar pentru ca el sa devina putred de bogat si umflat de putere. Pentru asta el nu s-ar opri si nu se opreste la nimic. Filmul il arata pe Goldfinger cu banda de talhari care s-au strins sa faca planurile cu el ale ,,jafului" uluitor conceput de Goldfinger. Dar ...James Bond ii fileaza pe banditi cu riscul vietii lui si actiunile se complica. Actiunea din film e trepidanta, cu un plot foarte original si acest thriller cu James Bond desigur ca merita vazut.

1 5

epicvlas

08.09.2018

al treilea din filmelecu 007 cu sean conery si cel mai de succes. la premiera filmului in anglia tinerii fani au spart vitrinele de inghesuiala si nerabdare pt a avedea acest film. pierce brosnan a declart ca acest film a fost primul film care l-a vazut si fiind primul film vazut de el in color. scena cand femeia este acoperita de aur este clasica ,incredibil de sexy si de socanta in acelasi timp. filmul este cu adevart ceva special desi nu este atat de serios ca celalate filme cu bond ramne cel mai vizionat si iubit. un clasic al genului plin de aventura imagini superbe si scene memorabile !! excelent film !!!!!!!

1 1