Trailer #1 00:00

Gossip Girl (1970)

| 01 January 1970 ()

Gossip Girl: Intrigi la New York

Gossip Girl

19 Septembrie 2021

<p> Bine ai venit in Upper East, New York, unde cei bogati incearca sa faca fata relatiilor amoroase, mereu dramatice,si totodata trebuie sa faca cea mai buna alegere privind  facultatea. Blair Waldorf impreuna cu prietenele ei Kati Farkas si Isabel Coates,  frecventeaza liceul si petrecerile pretentioase, alaturi de parintii lor bogati. Blair este invidiata de adversarele sale, pentru ca se presupune ca ea are o viata perfecta, nu doar pentru ca are un prieten frumos, Nate Archibald, ci pentru ca planuieste sa urmeze facultatea sa de vis, Yale. </p><p>In timp ce toata lumea este preocupata de  ce facultate va urma, si totodata de anii de liceu, perfecta ei viata este intrerupta de fosta, cea mai buna prietena Serena van der Woodsen, care se intoarce in oras, dupa ce a fost data afara de la internat. Serena reintra in viata sa, si totodata in gratiile lui Nate, prietenul lui, Blair. Cand totul incepe sa se destrame, ea realizeaza ca viata sa nu era tocmai perfecta. Oare, viata in Upper East Side se va schimba, sau se va dezvalui ca cei bogati au aceleasi probleme, ca cei care nu sunt asa bogati  (Jenny si Dan Humphrey), si poate ca Jenny si Dan sunt cu mult mai fericiti cu viata lor, mai simpla, si nu plina de exuberanta.</p>

191 Ordonare după: | |

cezar33

24.10.2008

Il recomand cu multa caldura adolescentilor, dar si parintilor. Un sir de povesti parca desprinse din realitate(nu conteaza clasele sociale, dragostea si problemele sunt la fel pentru toti). Se pot trage multe invataminte pentru a nu cadea in capcanele "dulcei varste a tineretii". Felicitari traducatorilor pentru ideea de a traduce textele cantecelor(de altfel o coloana sonora de exceptie). Mult peste "Beverly Hills, 90210'.

13 8

KgheO

04.04.2009

Gossip Girl mai mult decat ideea superficiala a unui serial pentru adolescenti, practic adolescentii sunt intradevar sarea si piperul insa acestia ridica un mare paravan intre aparenta si esenta..esenta fiind reprezentata de viata de familie, de relatiile interumane, de mediul social de cea mai inalta clasa care influienteaza in mod direct oamenii care traiesc in el, desi exceptia de la regula o face chiar personajul principal, personaj in jurul caruia graviteaza toate intamplarile si toate lucrurile adevarat importante in Upper East, New York! O sa incerc sa evit pe cat posibil o eventuala comparatie cu The O.C care vad ca reprezinta un punct de vedere destul de frecvent printre utilizatorii acestui site..este normal si firesc aceasta comparatie insa eu nu observ numai asemanarile( care sunt foarte multe), ci si deosebirile care fac din Gossip Girl un serial original, un serial care creaza dependenta. Spre deosebire de The O.C, Gossip Girl propune o succesiune si o desfasurare a evenimentelor mult mai rapida si mai alerta, are o gama mai diversificata in ceea ce priveste personajele: Serena van der Woodsen(Blake Lively) - fata de bani gata care poarta cu ea un trecut umbrit de alcool,droguri,si petreceri in cercuri vicioase; toate acestea sunt date uitarii dar totodata carate in spata ca o piatra de moara, odata cu intoarcerea ei in Upper East, New York...acolo pare ca o asteapta o noua viata, o noua etapa care pare a fi una mai linistita si mai "sanatoasa".. Blair Waldorf(Leighton Meester), cea mai buna prietena a Serenei, aceasta inselata de cea mai buna prietena, parasita de tata si total lipsita de dragostea materna, apare aparent ca o fata rece, lipsita de orice forma de dragoste fata de cei din jur, poate cu exceptia lui Nate Archibald, in cazul lui Blair,ca si in alte cazuri aparentele pot insela..Nate Archibald(Chace Crawford), influientat de parinti, aparent indragostit de cea mai buna prietena a iubitei lui si mai tarziu tradat de cel mai bun prieten al sau Chuck Bass, incerca totusi sa se mentina pe linia de plutire fiind prezentat ca un tanar cu capul pe umeri impovarat de problemele parintilor sai! Chuck Bass(Ed Westwick) cu siguranta cel mai efeverscent personaj care putea exista in Gossip Girl...diabolic, indraznet, trufas, duce o viata plina de excese intinsa pana la extreme, toate acestea determinate de lipsa parintilor care par a nu avea timp niciodata de copii lor! Petreceri pretentioase, copii si parinti bogati, inalta societate din New York, drame de familie, povesti si intamplari neprevazute...Gossip Girl!

54 14

Badalau

01.08.2009

Sezonul 1.Voi face un comentariu despre primul sezon caci doar pe acesta l-am vazut pana acum.Gossip Girl este un serial pe care eu l-as compara cu o intalnire la prima vedere cu o fata,dar care nu te atrage foarte mult din punct de vedere fizic,insa simti ca are ceva special in atitudinea ei,acel ceva pe care il vei descoperii doar la urmatoarele intalniri.Dupa primele doua,trei episoade,am zis ca nu are rost sa ma uit la un asemenea serial,insipra atata feminitate,se vorbea numai despre problemele fetelor,cum sufera ele dar si cum se distreaza.De la episodul 5 in colo a inceput sa-mi intre pe sub piele acest serial,a aparut actiunea,sa-si dea in `petic` fiecare personaj.Recunosc,nu asteptam sa vad urmatorul episod cu mare nerabdare,nu mi se pare un serial care schimba radical scenariul de la un episod la altul.Fitele sunt la fel peste tot,fie ca este vorba, de Bucuresti,Bruxelles,Milano sau New York,mancatorii de fasole miros la fel peste tot,nici un ocean neputand sa-i spele.Personajul care mi place cel mai mult de sex feminin este Blair,are o atitudine de invingatoare,o prezenta inteligenta,capul actiunilor neortodoxe,motorul distractiei cu caracter murdar,m-a incantat.Ca baiat mi-a placut Nate,un tip sensibil,destul de naiv pe alocuri,imi place cum alearga el cu taicasu in parc,cum toate par bune si frumoase pana sa descopere ca are un tata ce nu-i face cinste,dar si cum trece peste toate problemele legate de familie, nu se descurajeaza,desii nu are pe nimeni alaturi.Totusi,personajul cel mai complex,carismatic,dracusorul ce are in cap doar pervesiuni de orice natura,ramane Chuck Bass,observ ca multor fete le place de el,insa daca ar intalnii in viata reala un asa baiat,,,care sa le implineasca o singura data si sa le lase,cred ca l-ar blestema de atatea ori de cat se gandesc la sex pe zii (peste 20 de ori e studiu):)).Salut imaginile panoramice ale New Yorkului,un oras fantastic,cand ma uitam la film si vedeam orasul acela,iar dupa scoteam capul pe geam si vedeam Bucuresti,ma simteam ca in Irak.....Cea mai tare faza a fost la ultimul episod cand Nate si-a salutat tatal exact asa cum trebuia sa-l salute de mai demult,cu un pumn:))).Un serial destul de bun voi revenii cu un comentariu dupa sezonul 2,pana atunci nota mea este 7.50!!!! Ai mai facut o victima Gossip Girl :))).....

14 6