Hannah and Her Sisters

Comedie, Dramă (United States of America)

Woody Allen, Blake Edwards

Orion Pictures

7 Februarie 1986

18 Octombrie 2021

<p align="justify">Hannah and Her Sisters este povestea unei familii intr-o Zi a Recunostintei. In fruntea acestei familii se afla trei surori: Lee, sotia lui Frederick, un pictor batran; Holly, care viseaza sa devina scriitoare, sau actrita, sau doar ea stie ce vrea sa faca in viata si Hannah, o faimoasa actrita, frumoasa, inteligenta, o buna mama, buna sotie, o buna sora, aproape perfecta, adevaratul pilon al intregii familii. Dar echilibrul este dat peste cap atunci cand sotul lui Hannah, Elliot, se indragosteste de Lee, care il paraseste pe Frederick. Holly face o criza, dar il intalneste pe Mickey, fostul sot al lui Hannah, un producator de televiziune ipohondru. Totul o ia razna la masa de Ziua Recunostintei.</p><p> </p>

monika289

08.09.2018

upa cum toti au spus filmul nu vine cu nimic nou...este dragutz dar ca majoritatea filmelor mai siropoase ca sa zic asa are acelasi deznodamant... in comedia romantica a casei de filme Columbia Pictures, Made of Honor, Tom (Patrick Dempsey) duce o viata minunata: e sexy, are success si stie ca se poate bizui pe Hannah (Michelle Monaghan), incantatoarea lui prietena si singura constanta a vietii lui. Totul merge perfect pana cand Hannah pleaca in Scotia, intr-o deplasare de serviciu de sase saptamani. Acum Tom realizeaza, uimit, cat de pustie i se pare viata fara ea. Isi propune sa rezolve problema la intoarcerea ei, cand o va cere pe Hannah de nevasta. Este insa siderat cand afla ca Hannah s-a logodit cu un scotian frumos si bogat si ca intentioneaza sa plece peste ocean. Cand Hannah il roaga pe Tom sa fie “domnisoara ei de onoare”, el accepta cu greu sa indeplineasca acest rol, dar pana la urma o face, pentru ca in felul acesta spera ca-i va cuceri inima si va reusi sa zadarniceasca nunta pana nu e prea tarziu iar Inca o data ni se demonstreaza ca intre un barbat si o femeie nu poate exista doar prietenie fara implicatii sentimentale. Poate ca este soapy, plin de clisee si cu un final previzibil, dar are totusi un farmec aparte datorita chimiei dintre cele doua personaje principale. Patrick Dempsey si Michelle Monaghan fac un cuplu incantator in aceasta comedie romantica privita din punctul de vedere al barbatului.

1 7

EduardR

08.09.2018

Woody Allen, un alt cineast pe care l-am desconsiderat muuultă vreme, dar care, în cele din urmă, a reușit să mă convingă - fără să-mi arate palmeresul sau părerea profesioniștilor despre munca lui - că este GENIAL, a scris și a regizat această peliculă minunată, în care, prin stilu-i carecteristc, ilustrează cu măestrie modul de viață al newyorkezilor. Iar ipohondrul pe care el îl plăsmuiește este, indubitabil, cel mai complex și mai reușit ipohondru din toată istoria cinematografiei!

5 2

rubben

08.09.2018

În multe din filmele sale, Woody Allen întruchipează o personalitate anxioasă, în special în "Hannah and Her Sisters (1986) ", ieşind în fine liniştit de la doctor, care i-a confirmat că nu avea "nimic", brusc se întunecă gândindu-se: "Dar o dată şi o dată tot o să am ceva."

3 1