Hellbound: Hellraiser II

Horror, Thriller (United Kingdom)

Tony Randel

Film Futures, New World Pictures, Cinemarque Entertainment, King Video Productions

23 Decembrie 1988

25 Octombrie 2021

<p>Hellbound: Hellraiser II este urmare a filmului Hellraiser, a carui poveste este inspirata dintr-o nuvela scrisa de Clive Barker, The Hellbound Heart ("O inima legata de Iad", in traducere aproximativa), care a si regizat primul film din serie.</p><p>Kirsty, tanara a carui familie a murit intr-un fel misterios, se trezeste intr-un spital de psihiatrie. Aceasta incearca sa convinga lumea ca asasinarea familiei ei a avut loc din cauze supranaturale, dar toti o considera nebuna. Cand ea descopera ca medicul ei stie de aceste forte demonice si vrea sa le invoce, Kirsty incearca sa-l impiedice, dar prea tarziu, caci o poarta catre Iad a fost deschisa de o fata numita Tiffany. Ea intra sa-l caute pe tatal ei, dar descopera ca a fost doar o capcana. Iar acum ea si Tiffany trebuie sa caute o iesire, inainte ca lucrurile sa se agraveze...</p>

green.teeth

08.09.2018

Desi in al doilea film din seria Hellraiser se pune mai mult accent pe scenele de groaza decat pe povestea in sine, mi-a placut ca a pastrat din cantitatea de scene horror pe care le-a avut primul film. Poate chiar mai multe (mult mai multe) sunt scenele horror. Recunosc, povestea e foarte incalcita si, poate, putin proasta, dar mi-a placut prin violenta pe care o contine. Sigur voi tine minte toata viata toata seria si sigur o voi mai revedea. Dar deocamdata mai am de urmarit si celelalte urmari. Slava Domnului, mai am o gramada!

0 1

Juristul

08.09.2018

green.teeth--nu este frumos fata de ceilalti,sa copiezi de pe alte site-uri mot-a-mot si sa le bagi la Desceiere,cum ai facut tu.Regulamentul interzice asta.mai ales ca n u ai schimbat nici macar o virgulita.Si am sa-ti dau exemplu: "Hellbound: Hellraiser II este urmare a filmului Hellraiser, a cărui poveste este inspirată dintr-o nuvelă scrisă de Clive Barker, The Hellbound Heart ("O inimă legată de Iad", în traducere aproximativă), care a şi regizat primul film din serie.Kirsty, tânăra a cărui familie a murit într-un fel misterios, se trezeşte într-un spital de psihiatrie. Aceasta încearcă să convingă lumea ca asasinarea familiei ei a avut loc din cauze supranaturale, dar toţi o considera nebună. Când ea descoperă că medicul ei ştie de aceste forţe demonice şi vrea să le invoce, Kirsty încearcă să-l împiedice, dar prea târziu, căci o poartă către Iad a fost deschisă de o fată numită Tiffany. Ea intră să-l caute pe tatăl ei, dar descoperă că a fost doar o capcană. Iar acum ea şi Tiffany trebuie să caute o ieşire, înainte ca lucrurile să se agraveze..." IATA CE AI DAT COPY-PASTE DE PE SITE-UL "ROL.ro". PUTEAI SA DAI COPY-PASTE LA "Pareri"SAU PRIMEAI PREA PUTINE PUNCTE?????????

1 1

elena_A

08.09.2018