Hellraiser III: Hell on Earth

Horror, Thriller, Război (Canada, United States of America)

Anthony Hickox

Dimension Films, Fifth Avenue Entertainment, Trans Atlantic Entertainment, Lakeshore International

11 Septembrie 1992

26 Octombrie 2021

<p>Ce a inceput in Iad va fi terminat pe Pamant! Acesta este motto-ul celui de-al treilea film din seria Hellraiser, inspirata din nuvela lui Clive Barker, <span style="font-style: italic" class="Apple-style-span">The Hellbound Heart</span>.</p><p>Dupa ce Kirsty Cotton a incheiat lupta cu Pinhead si l-a eliberat pe capitanul Elliot Spencer din dominatia monstrului, liderul cenobitilor este inchis impreuna cu poarta catre Iad, cutia, intr-o statueta. O fata gaseste statuia intr-un magazin de lucruri furate si i-o arata prietenului ei, JP, care o cumpara. Un tanar fura cutia din statuie dupa cumparare si o deschide. Joey Summerskill, o femeie care cauta reportajul vietii ei pentru postul de televiziune la care lucra, incearca sa gaseasca explicatii pentru lanturile ce-i strapungeau pielea tanarului.</p><p>Gasind detalii, Joey se implica tot mai mult in poveste, si astfel intalneste fantoma capitanului Spencer, care i-a zis ca Pamantul e in pericol, datorita renasterii lui Pinhead. Va reusi ea sa salveze Pamantul de la suferinta ce o asteapta?</p>

green.teeth

08.09.2018

Al treilea film Hellraiser. O noua poveste, cu multe legaturi cu primele doua filme. Vazand primele trei filme, mi-am format parerea: e cea mai dezgustatoare, cea mai violenta si unul dintre cele mai bune serii de filme de groaza. Si totusi, imi place la nebunie. Nota ce i se atribuie filmului nu mi se pare corecta. Filosofiile lui Pinhead, o idee nu tocmai originala, dar foarte controversata si actorii care isi joaca foarte bine rolurile fac filmul de nota 10. Acuma stiu ca cam face Pinhead misto de existenta lui Dumnezeu in acest film, dar e doar fictiune. Celor foarte crestini nu le recomand filmul (in special sa nu se uite la scena din biserica :P). De-abia astept sa urmaresc si celelalte parti.

1 1

ANA__30

08.09.2018

nu se poate compara cu Hellraiser 1 si 2 acesta e sub orice critica: scenariu prost, multa lentoare in desfasurarea actiunii Terry a jucat sub orice critica m-a dezamagit total.O sa vizionez si celelalte filme sper sa nu am parte de aceiasi dezamagire.

0 0

dreidrei

08.09.2018

A fost o continuare buna si asta.In concluzie,toate cele 3 parti sunt la fel de bune,pline de suspans si sadice.Cat despre partea asta,actrita care o interpreteaza pe Joey a jucat bine,plus ca apare si actrita principala din primele 2 filme,desi nu are rol mare,in fine,recomand fanilor horror,nota 7!

1 0