High Noon

Dramă, Romantic (United States of America)

Peter Markle

Mandalay Television, Lifetime

4 Aprilie 2009

21 Octombrie 2021

Filmul High Noon ce are la baza romanul Norei Roberts,prezinta povestea locotenentului Phoebe McNamara(Emilie de Ravin).Ea incearca sa rezolve,fara violenta,probleme precum amenintari cu sinuciderea sau luari de ostatici,riscandu-si astfel viata in fiecare zi. Cea mai recenta misiune i-l scoate in cale pe Duncan Swift(Ivan Sergei),un barbat atragator care,impresionat de siguranta de sine si sensibilitatea ei,se hotaraste sa o cucereasca.Insa Phoebe nu are timp de o legatura amoroasa,iar aceasta perspectiva o sperie oricum.Totusi,cand este atacata de un necunoscut si incepe sa primeasca si mesaje amenintatoare,situatia devine critica. Avand sprijinul lui Duncan la tot pasul,ea trebuie sa gaseasca pe barbatul care a ingrozit-o,inainte ca acesta sa o transforme in prizoniera fricii.Dar cum poti lupta cu un adversar care refuza sa te priveasca in ochi?Cum poti opri ceea ce nu vezi?

cezarica98

08.09.2018

un film bun ce are la baza romanul scriitoarei Nora Roberts, un film interesant, cu o poveste de dragoste in care frumoasa negociatoare de ostaticii Phoebe McNamara, este nevoita sa faca fata stresului pe care il implica munca ei si tot ceea ce presupune cresterea fiicei sale, sa reziste si sa rezolve misterul unor mesaje de amenintare pe care le primeste, iar cand in viata ei mai intra si un barbat chipes si indragostit de ea, trebuie sa reziste avansurilor pe care acesta i le face, o poveste de dragoste minunata care merita vazuta, un film pe care il recomand, nota 10.

5 1

Brunetta

08.09.2018

o drama foarte buna care practivc mi-a captivat atentia de la inceput pana la sfarsit, este vorba despre o femeie politista si depre greutatile ce le implica aceasta meserie intr-o lume dominata de barbati si nu numai ... un film foarte bun pe care il recomand de la mine are nota 10

2 2

alinusuuu

08.09.2018

Locotenentul Phoebe McNamara, experta in negocierea eliberarii ostaticilor, isi da silinta pentru a face fata stresului pe care il implica munca ei si tot ceea ce presupune cresterea fiicei sale. Atunci cand Phoebe il intalneste pe Duncan, un barbat foarte chipes, care este si proprietarul unui bar, ea face tot posibilul sa reziste avansurilor sale. Phoebe realizeaza in scurt timp insa ca negocierea nu-l va tine pe Duncan la distanta, care pare foarte determinat sa-i intre pe sub piele. In scurt timp, Phoebe incepe sa primeasca o serie de masesaje misterioase si totodata amenintatoare si isi da seama ca este tina unui ucigas psihopat care vrea cu orice pret sa o distruga personal si profesional.

3 1