Fantasy, Comedie (Ireland, United Kingdom, United States of America)

Neil Jordan

Neil Jordan

Palace Pictures, Vision PDG

18 Noiembrie 1988

25 Octombrie 2021

'High Spirits ' sau ' Fantome la castel' este o comedie a cărei regie este semnată de Neil Jordan . Filmul a fost lansat pe 18 noiembrie 1988 , de TriStar Pictures . High Spirits , este plasat în Irlanda şi este un amestec caraghios de comedie cu înclinaţii tematice , din folclorul şi cultura populară irlandeză . Bogat în fantome şi băuturi spirtoase castelul prinde viaţă cu ajutorul locuitorilor din împrejurimi . Eroul este , Peter Plunckett , proprietarul castelului dărăpănat şi neângrijit . Peter oferea servicii de turim , oferind cazare şi masă călătorilor , cu ajutorul sătenilor . Datorită datoriilor , Plunckett , transformase castelul în , Motel . El şi trăznitul personal de serviciu , creează costume de strigoi pentru ai fascina pe locatarii castelului . Două dintre fantomele castelului însă , Maria Plunckett şi Martin Brogan se îndrăgostesc de Sharon şi Jack . Filmul se centrează insistent pe aceste legături romantice , spre final . Acest film , se pare , va avea un ' remake ' în anul 2011 după ce în anul 1989 , Daryl Hannah a fost nominalizată pentru ' Worst Supporting Actress' , la 'Golden Raspberry Awards' .

roxy0the0best

08.09.2018

e un film simpatic si un pic amuzant nota 9

0 0

Miadry

08.09.2018

Mie mi-a placut foarte mult. Super ideea de comedie cu fantome. Chiar daca e mai vechi filmul, mi se pare mai bun decat multe comedii facute in ultimii ani. Nota 10!

0 0

mihaelatb

08.09.2018

o aiureala, un film care m-a facut sa-mi para rau de timpul pierdut.Ce m-a impresionat? Cum de a putut Liam Neeson sa accepte sa joace intr-un astfel de film. Noroc ca, peste 5 ani va juca in filmul lui Steven Spielberg.Cat despre Peter O'Toole, cred ca pasiunea sa prea mare pentru licoarea irlandeza si-a spus cuvantul. La 56 de ani arata ca de 75!

0 3