Io non ho paura

Mister, Dramă, Thriller, Crimă (Italy, Spain, United Kingdom)

Gabriele Salvatores

Cattleya, Medusa Film, Colorado Film Production, Alquimia Cinema, The Producers Films

8 Februarie 2003

28 Septembrie 2021

Locul acţiunii filmului se desfaşoară într-o mică localitate Apulia, din sudul Italiei, in vara lui 1978. Prin ochii personajului principal, Michele, vedem peisaje care uimesc privirea cu frumuseţea lor, dar simţim şi sentimentele de fericire, iar mai apoi frica şi teama acestuia. Totată atmosfera filmului devine încordată odată ce Michele descopera intr-o groapa din apropiera unei clădiri abandonate, un baieţel, care se dovedeşte a fi rapit, iar în această tragedie sunt implicaţi şi locuitorii acestui satuc uitat de lume.  <br />

kirakiralina

08.09.2018

Michele este un baiat de zece ani, care traieste in regiunea Basilicata, intr-un mic satuc de 4 case. impreuna cu surioara mai mica si alti prieteni, se intrec in fiecare zi pe bicicleta in lanurile de grau. Mama e casnica si tatal camionist. Incuriosit de o portita de fier de langa o casa derapanata, o descjide si vede o groapa in care se zarea un picior care iesea de sub o patura. Se sperie si fuge. Dupa aceea, se intoarce si descopera ca piciorul apartinea unui copil ca si el, blond si delicat, aproape orbit de intuneric, redus la statl de larva. Nu reuseste sa isi imagineze ca se trateaza de o rapire. In urmatoarele vizite, ii va vorbi, ii va duce mancare si ii va reda o speranta. Televiziunea vorbeste de acest copil, Filippo, rapit la Milano. Asa Michele intelege. Cercul se strange, elicopterele se invart imprejur si panica soseste. Un film bun.

0 0

kirakiralina

08.09.2018