Western (United States of America)

John Sturges

Elmore Leonard

Universal Pictures, Malpaso Productions

14 Iulie 1972

28 Noiembrie 2021

<p>În închisoarea micului orăşel Sinola situat undeva prin sud-vestul american ajunge Joe Kidd care trebuie să răspundă la trei capete de acuzare în faţa judecatorului : a vânat ilegal un cerb într-o rezervaţie, s-a bătut într-un bar şi s-a opus arestării. Verdictul este o amendă de zece dolari sau zece zile de închisoare, Joe alegând a doua variantă. Tocmai atunci năvălesc în sala de judecată un grup de mexicani conduşi de Luis Chama, aceştia revendicându-şi pământurile pe care au titluri de proprietate, documente arse însă într-un incendiu în Santa Fe, acum moşierii locali tergiversând împroprietărirea mexicanilor. Joe reuşeşte să-l salveze pe judecător şi să sperie pe mexicanii care dispar în munţii din apropiere nu înainte de a arde la rândul lor nişte documente din tribunal. Cum potera organizată de şerif pentru urmărirea lor eşuează, bogatul proprietar de pământuri din zonă, Frank Harlan, ştiind că Joe cunoaşte munţii şi mersul trenurilor mai bine ca oricine şi că acesta a fost un vânător de recompense priceput, îl scoate din închisoare promiţându-i 500 de dolari dacă-l ajută la capturarea lui Chama.</p>

Rasmus

08.09.2018

Ohoo Clint Eastwood in rolul lui Joe Kidd. Un super western tipic anului in care s-a facut.. Anii 70 au fost unii de referinta pentru Clint Eastwood care isi interpreta si pe atunci dar si acum la fel de bine rolurile lui de om dur. Foarte frumos filmul vi-l recomand cu incredere.

1 0

remyy63

08.09.2018

Un western numai bun de urmarit.Nu e printre cele mai bune realizari ale lui Clint Eastwood,ca interpretare bine-nteles,insa te tine intr-un suspans destul de previzibil totusi,dar care place privitorului.Eu zic ca merita vizionat.

5 4

Rhot.Adeth

08.09.2018

ca oricare western care il are in distributie pe veteranul Clint Eastwood,nu poate fi decat cel putin placut...este adevarat ca nu se afla printre cele mai bune filme care il au ca si cap de afis pe Clint Eastwood,dar este un film bun,bine incadrat la acest gen.filmul are o actiune continua si ceva momente de suspans.de asemenea pelicula se bucura de-o interpretare cel putin la fel de buna ca pana acum din partea lui Clint,dar parca are ceva lipsuri,inca nu-mi pot da seama,doar ce l-am vazut,dar totusi este un film la a carei vizionare nu te plctisesti si asta este un merit.decorurile sunt unele ,,adevarate'' si demne de un film de acest gen.il recomand si-l notez cu 8!este doar parerea mea!

0 0