Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America, Mexico)

James Cotten

R. Ellis Frazier

Project One Films, Baja Films Internacional

4 Noiembrie 2008

19 Septembrie 2021

<p align="justify">La Linea este povestea unui asasin veteran pe nume Mark Shields, care il urmareste pe Pelon, un sef al Cartelului mafiot Salazar. Dar soarta are alte planuri pentru Shields, care in cautarea lui Pelon, o intalneste pe Olivia, care si ea are destui scheleti in dulap, si foarte multi demoni cu care se lupta in incercarea de a se lasa de droguri, toate astea de dragul fiicei sale. Plasat in Tijuana, Mexico, <strong>La Linea </strong>este o poveste dramatica a unor oameni care isi gasesc speranta in cele mai neobisnuite locuri de pe planeta, in care pericolul se afla la fiecare colt al strazii.</p><p> </p>

GAUCANMIHAELA

08.09.2018

si totusi prea multe impuscaturi!

0 7

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Un film destul de misto, care ma bucur ca a aparut si pe la noi, fiindca il pandeam de ceva vreme. Si nu m-a dezamagit deloc. Filmul e structurat pe trei planuri care se intrepatrund, avand in centru problema traficului de droguri intre Mexic si U.S. despre asta e vorba si in titlul filmului, "The Line" fiind tocmai filiera prin care intrau drogurile. Aflam astfel povestea unui criminal platit (Liotta) care soseste in Tijuana cu scopul de a-l omora pe seful unui cartel de droguri, apoi ne e prezentata viata unui "runner-up" , care prin mancatorie si crime isi dorea sa ajunga in fruntea cartelului mentionat, si in paralel il cunoastem si pe un mare boss local (Garcia), care desi pe moarte inca mai controla lucrurile p-acolo. FIlmul e total necomercial si pe cat se poate de realist. Pe langa faptul ca recreeaza fidel atmosfera din cel mai periculos oras din tot continentul nord-american, Tijuana, si personajele sunt mai nuantate decat in majoritatea filmelor comerciale cu gangsteri si droguri. De fapt filmul are numai personaje negative, si numai prin actiunile lor iti poti da cat de cat seama care-s buni si care nu. Filmul se bazeaza mult tocmai pe studiul personajelor, al caracterelor, si cu toate ca are si impuscaturi la greu, se diferentiaza de majoritatea filmelor de genul asta. In bine, adica. Si la asta contribuie si regia, felul cum e filmat si nu in ultimul rand, cum joaca actorii, numai unul si unul. Ramane de apreciat ca s-au reunit pe afisul filmului asta, o productie independenta pana la urma, si cu finantare proprie. FInalul total neasteptat, care te cam da pe spate, face la randul lui ca filmul asta sa merite o vizionare!

3 5

cristimarc

08.09.2018

O lectie. O lectie despre cum trebuie sa arate un film despre traficantii de droguri si cei care-i urmaresc, despre cum faci un rol minuscul dar toata lumea te tine mine – vezi Andy Garcia, despre cum poti spune o poveste care sa captiveze si n-ai nevoie de multi bani pentru asta, despre cum omul de la imagine iti face jumatate din munca - daca e bun si mai ales o lectie despre ce e adevarul si cum nu se confunda el cu dreptatea.

5 0