Comedie, Romantic, Dramă (United States of America)

Tom Hanks, Jason Friedberg, Aaron Seltzer

Nia Vardalos, Aaron Seltzer, Jason Friedberg

Playtone Productions, Universal Pictures, Vendome Pictures

30 Iunie 2011

8 Iulie 2011

<div align="justify">Larry Crowne este un barbat de varsta medie, constiincios, prietenos si amabil cu clientii, care lucreaza la un magazin de imbracaminte si a fost desemnat in repetate randuri angajatul lunii. Atunci cand este concediat in mod inexplicabil de catre noua conducere a companiei, care pune mai mult pret pe o diploma de licenta decat pe abilitatile practice ale angajatilor, Larry simte ca si-a pierdut reperele si nu stie cum sa isi folosesca in mod eficient timpul liber pe care il are din belsug, motiv pentru care se inscrie la un colegiu local pentru a-si completa studiile. Intrucat trebuie sa isi achite ipoteca, Larry Crowne are nevoie sa se reinventeze si sa urmeze acele cursuri care l-ar putea ajuta sa gaseasca un serviciu stabil si bine platit, asa ca se alatura studentilor de la orele de comunicare predate de catre profesoara Mercedes Tainot. Imprietenindu-se cu cativa colegi nepopulari in facultate, de la care invata insa o serie de trucuri ce il ajuta sa para sexy si carismatic, Larry Crowne atrage atentia lui Mercedes Tainot, profesoara care si-a pierdut pasiunea de a preda pe masura ca mariajul ei a intrat intr-o perioada de monotonie si criza, intre cei doi infiripandu-se treptat o poveste de dragoste.  </div>

ups_23

08.09.2018

Povestea filmului este destul de captivanta insa cu destul de multe clisee. Dacă nu ar fi fost actorii Tom Hanks şi Julia Roberts, Larry Crowne nu ar fi avut nicio şansă la box office. Totuşi, se pare că un film cu Tom Hanks nu poate fi un film prost .Un alt atuu este chimia dintre Hanks şi Roberts, plus jocul aproape perfect al Juliei,care fac din film unul decent, chiar unul bun. Cu toate micile naivităţi, Hanks şi Roberts fac filmul demn de interes care merita vazut.

4 5

blackbird

08.09.2018

de mult nu am mai vazut asa de slab. nu a avut pic de poveste. fara cap si fara coada. un scenariu extrem de slab si necaptivant. Pacat de Tom Hanks, de la care aveam foarte mari sperante. cat despre Julia Roberts, nu stiu daca rolul ei a fost prost ori interpretarea ei a fost extrem proasta. presimt o zmeura de aur pentru ea anul urmator. cat despre chimia dintre cei doi, a lipsit cu desavarsire. a fost o ora si jumate pierduta degeaba. nu il recomand. nu e de mirare esecul la box office.

3 6

mdomnita

08.09.2018

Chiar dacă filmul are un scenariu destul de simplu şi plin de clişee, mie mi-a plăcut. Pe de o parte cei doi actori joacă foarte bine, şi nici nu mă aşteptam la altceva din partea lor. Filmul e destul de amuzant pe alocuri, cu toate că glumele sunt destul de stupide şi uneori par băgate în film cu forţa. Unele chestii din film, mai ales legate de construcţia personajelor nu prea se leagă, dar asta nu împiedică spectatorul să se simtă bine la sfîrşit. Mi s-a părut un film ok pentru că e genul acela de film care face spectatorul să se simtă bine şi nu îl obligă să gîndească pe parcursul lui. It's just laughs and a nice happy ending. Nu strică să îl vedeţi odată.

6 4