Les Misérables

Crimă, Dramă, Istoric, Romantic (United States of America)

Bille August, Matti Geschonneck

Columbia Pictures

1 Mai 1998

30 Noiembrie 2021

<p align="left">Ecranizarea din 1998 a romanului fluviu "Mizerabilii"/Victor Hugo, regizat de un celebru regizor din Danemarca, Bille August incearca si reuseste sa salveze"saga"fara insa a simtii acel simt estetic francez specific romanului. Jean Valjean(interpretat admirabil de Liam Neeson)un evadat din inchisoare in care fuse-se anii si anii de zile pentru furtul unei paini, poposeste in casa unui Bishop (paroh)este ospatat dar dimineata, cand pleaca ii va fura acestuia tacamurile si sfetnicele de argint. Prins si adus in fata minunatului paroh acesta ii intinde o mana de ajutor afirmand ca el i le-a daruit. Gestul acestuia ii va schimba intreaga viziune asupra vietii, va deveni unul dintre cei mai buni oameni, isi va ajuta semenii, va rascumpara greseala darii afara din serviciu a tinerei femei Fantine (Uma Thurman )ii va creste copila Cosette ca pe lumina ochilor lui, va incerca toata viata sa scape de Inspectorul Javert (Geoffrey Rush )ce este pe urmele lui, va trece prin revolutia franceza nevoit de dragul fiicei sale si va avea un destin complicat si controversat in care toata viata va pastra tacamurile furate, cele care i-au schimbat intreg destinul.</p>

jake

08.09.2018

Un film care nu mai are nevoie de nici o prezentare, un eveniment cinematografic care nu trebuie ratat, o parada de nume mari si recitaluri actoricesti memorabile, fara indoiala cea mai buna ecranizare a romanului.

5 6

adyna

08.09.2018

Un film de neuitat...Cine nu la vazut inca sa se uite la el k merita

3 3

highlander

08.09.2018

mai mult decat minunat acest film cu toti actorii, din care Victor Hugo, daca ar trai, ar mai realiza un roman special, pentru buna interepretare a rolului Jean Valjean de catre bunul nostru actor Liam Neeson

7 6