Lone Wolf McQuade

Acțiune, Crimă, Dramă, Romantic, Thriller, Western (United States of America)

Steve Carver

1818, Lone Wolf McQuade Associates, Topkick Productions

14 Aprilie 1983

19 Octombrie 2021

<p align="justify">Lone Wolf McQuade este povestea unui politist texan care nu sta la discutii cu nelegiuitorii. Metodele lui nu sunt tocmai ortodoxe, iar acest fapt ii deranjeaza pe superiorii lui. Dar chiar si asa, ele este unul dintre cei mai buni si eficienti politisti. Pentru a-l mai potoli, capitanul lui ii da drept partener pe tanarul Kayo, un politist incepator pe care J.J. trebuie sa-l pregateasca si sa il instruiasca cat mai bine. In urma deturnarii unui convoi de arme J.J. si noul sau partener Kayo le revine misiunea sa se ocupe de acest caz si sa ii gaseasca pe cei responsabili pentru acest furt. Incercand sa dea de urma armelor, cei doi se lovesc de Emilio Falcon, unul din capii mafiei si cel responsabil pentru acest incident. In incercarea de a-l aduce in fata justitiei, McQuade se trezeste cu fiica si noua lui iubita Lola Richardson, o frumoasa vaduva de care el se indragosteste rapite. Cea mai mare greseala a lui Emilio, care acum este tinta lui McQuade care cauta razbunare.</p>

CodNameHellboy

08.09.2018

OHO western bun Film fara efecte speciale dar....GO,GO COWBOY

3 2

petryka

08.09.2018

pentru un film realizat in 1983 nu te poti astepta la prea multe efecte vizuale, insa de la inceputul filmului pana la final vezi actiune care nu are cum sa te plictiseasca.o sa va incante atat actorii cat si frumoasa coloana sonora mai ales pe cei care iubesc filmele western.un film extraordinar. il recomand din suflet pe toti.din partea mea are nota 10.nu o sa fiti dezamagiti nici de puterea masinii lui C.Norris.

4 0

Andrei426Hemi

08.09.2018

Chuck Norris interpreteaza rolul unui ranger texan, J.J. McQuad, caruia traficantii de arme, condusi de Rawley Wilkes, ii rapesc partenerul, fiica si chiar si cainele. Un film de gen western spaghetti, cu o intriga bine construita, in care protagonistul are numeroase ocazii sa-si demonstreze din plin talentele in arte martiale.

0 0