Crimă, Dramă (Romania)

Cristi Puiu

Cristi Puiu, Razvan Radulescu

Mandragora

1 Iunie 2001

27 Septembrie 2021

Parintii lui Ovidiu au un mic butic in Constanta, dar dorinta lui este sa-si deschida un magazin propriu. De aceea accepta propunerea lui Marcel Ivanov, un tip implicat in diferite afaceri, sa duca un pachet la Bucuresti in schimbul unei sume mari de bani. Conditia este sa nu intrebe ce contine pachetul. Impreuna cu Vali si Bety, Ovidiu porneste spre capitala, dar ceea ce promitea a fi un drum banal si plictisitor, devine o cursa periculoasa, tinerii fiind atacati de niste barbati intr-o masina rosie. Pana la urma, Ovidiu reuseste sa indeplineasca misiunea, dar isi da seama ca s-a implicat in ceva care il depaseste.

eedy

08.09.2018

Unul din cele mai bune filme ale cinematografiei romanesti post-revolutionare

6 3

Cryss190

08.09.2018

un film pur romanesc , cu un scenariu simplu dar foarte bun...eu as spune ca filmul este si comedie avand in vedere discutiile necenzurate intre prieteni si/sau familie,dar si drama cu cateva scene de suspans foarte bine puse in scena,dar si prin obstacolele pe care le intampina baietii in drum spre Bucuresti Dragos Bucur si Alexandru Papadopol sunt foarte verosimili si ei fac filmul...interesanta ideea de a fi si o "Bety" in actiune,o tipa mai nu foarte inteligenta;))...l-as revedea la nesfarsit

8 3

El_KaPpa

08.09.2018

Mi-a placut mult in primul rand datorita modului simplu in care este realizat, datorita interpretarilor naturale si fara perdea ale actorilor aici incluzand si limbajul vulgar , datorita tensiunii create care in multe momente m-a tinut neclintit si al impactului social si moral pe care il are. Desi nu pare la prima vedere, modul cum se termina ne arata ca este o drama de viata destul de profunda. Il recomand tuturor, merita vazut macar o data.

10 2