Margin Call

Thriller, Dramă (United States of America)

J.C. Chandor

Untitled Entertainment, Before the Door Pictures, Benaroya Pictures, Washington Square Films

28 Septembrie 2011

4 Noiembrie 2011

<p>Thrillerul are o acţiune care se desfăşoară în doar 24 de ore şi se plimbă între oamenii cu putere de decizie care lucrează la o bancă de investiţii. Ziua analizată e una de la începutul crizei economice mondiale. Numele vine de la apelul telefonic pe care un broker îl stabileşte cu clientul său atunci când îi cere depozitul de bani sau acţiuni pentru a investi. Filmul "Margin Call" a fost selectat în competiţia oficială a Festivalului de la Berlin din 2011.</p><p> </p>

elena_A

08.09.2018

Sincer e mult peste "Wall Street - Money Never Sleeps". Prezinta intr-un mod foarte realist caderea unei banci de investitii cu putin timp inainte de declansarea in mod oficial a crizei financiare. Intervalul in care se desfasoara actiunea cred ca nu depaseste 24 de ore, atmosfera este foarte tensionata si te tine captiv practic pana la final. Scenariul este foarte bine pus la punct, replicile sunt bine gandite, personajele si caracterele destul de bine conturate, iar trairile lor foarte bine evidentiate. Interpretarea rolurilor mi s-a parut ireprosabila, lucru care era si de asteptat avand in vedere ca distributia e una de exceptie (cu Kevin Spacey cap de lista). Merita vizionat! 10/10 Cu siguranta cel mai bun film pe aceasta tema.

6 7

berby

08.09.2018

.....si bine conturate personajele, selectate cu atentie persoanele [actorii], scenariul de nota mare, totul fiind atat de bine pus la punct, nu putea decat sa primeasca felicitari, multe aprecieri pozitive si bine´nteles subscriu la parerea lui ´´elena A´´ : e mult peste ´´Wall Street - Money Never Sleeps´´. Este pus totul ´´pe cearceaf´´ intr´un mod brutal de realistic si te descurajeaza si´ti pune problema cu stil si cinic ´´nu mai avem nevoie de serviciile D-voastra´´, sau ´´trecem printr´un moment de cotitura, firma va v´a plati somajul´´...bla, bla, bla...etc. Inteligent, interesant si inuman sau deranjant de logic se pune problema in film incat zici ca esti prezent la tot ce se intampla pe viu. Nota 10

3 5

liniuta

08.09.2018

Remarcabil pusa in scena situatia colapsului evident , pragmatismul alegerilor dificile ce trebuiesc luate de capii conducerii si derulate in firma in situatia unei eminente crize econmice ; neapartinand genurilor ce pot ridica adrenalina , acest film nu va prinde la toti cinefilii...6/7

0 4