Dramă, Acțiune, Thriller, Crimă (Canada, France, Italy)

Jean-François Richet

Jacques Mesrine

La Petite Reine, Remstar Productions, Novo RPI

22 Octombrie 2008

21 Octombrie 2021

Mesrine: L’instinct du Mort” este un film bibliografic ce ne prezinta viata unui gangster francez inainte de a fi numit Inamicul Public Nr. 1 Filmul debuteaza cu moartea protagonistului care este impuscat. Povestea apoi se transpunne înapoi la începutul anilor '60, când Jacques (Vincent Cassel) se întoarce acasă după un turneu în Algeria. Caută de lucru, câştigă bani de pe partea prin efectuarea unor "misiuni", pentru un criminal , cunoscut sub numele de Guido (Gérard Depardieu). La început, e tot distracţie şi jocuri, vacanţe exotice şi femei frumoase. Apoi, o dată Jacques se căsătoreşte, sotia lui nu este destul de fericita cu stilul său de viaţă. Lucru se termină prost, şi Mesrine continua activitatea ilegala. Astfel începe seria sa de succes de jafuri bancare şi escrocilor care-l conduce rapid pentru a deveni omul cel mai dorit în Franţa

08.09.2018

o viata p[lina de violenta, cateva incercari timide de a duce un trai normal, necertat cu legea, dar tentatia e prea mare; unii oameni au in sange dorinta de a avea putere, chit ca asta inseamna ca calci pe cadrave la propriu; ma intreb daca personajul principal avea stofa de invingator in viata , sau doar era un infractor ordinar; in contextul actual ma intreb daca a fi cinstit si a respecta regulie nu inseamna de fapt a fi un ratat social; mi-a placut depardieu care amintea mult de nasul lui marlon brando, iar se verifica parerea ca nu exista roluri mici pentru actorii mari.

0 0

Lucass19

08.09.2018

Un thriller foarte bun inspirat din viata reala a unui criminal notoriu,plin de violenta si bine conturat si mai ales cu un rol foarte bun facut de Vincent Cassel..ca iubitor a acesti gen de film sunt pe deplin multumit de aceasta prima parte a duologiei Mesrine.

0 0

Deniro

08.09.2018

Un film care mi-a depășit toate asteptarile , de la regie pana la actori , care toți sunt geniali in acest film . Un Vincent Cassel super bun , magistral in acest rol , jucat ca la carte , unul din cele mai bune . Este adevarat ca ,, Inamicul public nr.1 " este considerata prima parte , dar L'instinct de mort este prima parte , apoi ,,Inamicul .... '' . Acest film nu te plictiseste deloc , are multă actiune si mult suspans , important pentru un astfel de film , chiar daca este unul biografic , dar cand in actiune ne este prezentat un Ganster francez , un final de film mai bun nu se putea . Un film ce trebuie vazut , revazut ..... Recomand . Nota 10******

0 0