Michael Clayton

Dramă, Mister, Crimă, Thriller (United States of America)

Tony Gilroy

Castle Rock Entertainment, Mirage Enterprises, Section Eight Productions

28 Septembrie 2007

22 Februarie 2008

<p>Michael Clayton se ocupa de toate treburile murdare de la o companie de avocatura din New York. Gaseste gauri in legislatie si aranjeaza tot felul de facilitati pentru clienti mai mult decat suspecti. In momentul in care unul din colegii sai "reparatori" se hotaraste sa se intoarca impotriva unui client, Michael e prins in mijlocul unei conspiratii ce nu poate sa aduca nimic bun pentru el. Odata un procuror de succes, in momentul desfasurarii actiunii Clayton este un om doborat de numerosele probleme din ultima vreme dintre care putem sa amintim recentul divort, o afacere esuata si o datorie imensa. </p><p>Tot datorita acestor greutati, la care se adauga devotamentul fata de liderul companiei, el ramane legat de firma la care lucreaza. Iar in momentul in care apare scandalul va fi nevoit sa aleaga intre propria constiinta si prietenia ce-l leaga de seful sau.</p>

eddiesor

08.09.2018

George Clooney face un nou rol magistral, dupa cel din Syriana. Michael Clayton poate fi considerat din aceeasi gama - corporatii internationale, secrete, bombe, crime. Clayton poate rezolva orice in interes de serviciu, dar viata sa particulara este un dezastru. Un film la al carui scenariu a contribuit si Sydney Pollack, cel care si apare intr-un rol, un film in care suspansul este la locul lui.

2 6

unchiasu2000

08.09.2018