Dramă, Romantic (Spain, United States of America)

Rodrigo García

Rodrigo García

Mockingbird Pictures, Everest Entertainment

7 Noiembrie 2009

23 Octombrie 2021

Cu aproximativ 35 de ani in urma, pe vremea cand avea doar 14 ani, Karen a ramas insarcinata si a nascut o fetita botezata Elizabeth, pe care a dat-o spre adoptie. Desi a trecut atat de mult timp de la acest eveniment trist din viata ei, Karen nu isi poate ierta decizia neinspirata pe care a luat-o atunci, se gandeste zilnic la fiica ei biologica si ii scrie acesteia scrisori pe care nu le expediaza niciodata, comportandu-se glacial si respingator cu orice persoana care vrea sa stabileasca o conexiune sufleteasca cu ea fiindca se simte vinovata pentru gestul din adolescenta. Elizabeth a devenit intre timp o avocata de succes, cu un talent deosebit de a manipula oamenii pentru a obtine avantaje si pentru a promova in cariera, care se implica simultan intr-o idila cu seful ei Paul si intr-o aventura lipsita de iubire cu un vecin casatorit si care nici nu vrea sa auda de posibilitatea de a avea un copil. Lucy isi doreste cu ardoare sa se bucure de placerile maternitatii impreuna cu sotul ei Joseph, insa nu poate concepe un copil pe care naturala si se gandeste sa isi intregeasca familia prin adoptie, motiv pentru care suporta toate capriciile unei tinere insarcinate pe nume Ray, care i-a promis sa ii ofere bebelusul.

Vladutzz

08.09.2018

Trebuie să recunosc căci este destul de plăcut să-l urmăresc pe maestrul Samuel L. Jackson prestând într-un astfel de film,o dramă bunicică având în spate un scenariu destul de bine conturat . Mother and Child a fost pentru mine o portiţă spre relaxare şi în acelaşi timp un supliment al realităţii,lacrimogen şi cutremurător. Îl recomand,şi nu din pricina lui Samuel L. Jackson ci pentru povestea ce ţine filmul în picioare.

4 0

Claudizzz

08.09.2018

Am plans jumatate de ora incontinuu...un film cu adevarat trist...merita vazut...pot asigura ca nu va dezamagi

2 1

yulyan987

08.09.2018

Un film impresionant, care mie cel putin mi-a dat de gandit foarte mult. Povestea este una foarte trista, iar finalul este unul trist dar si fericit. Mi-a placut foarte mult cum a jucat Naomi Watts, o prinde bine rolul de femeie mai dura. Filmul ne avertizeaza oarecum in privinta alegerilor pe care le vom lua in viata, sa nu ajungem sa regretam si mai ales sa nu pierdem timpul, care devine din ce in ce mai pretios. Din pacate vad foarte putine comentarii la acest film, recomand cu incredere sa il vedeti, cu siguranta nu veti regreta.

3 2