Now and Then

Comedie, Dramă, Familie (United States of America)

Lesli Linka Glatter

New Line Cinema

20 Octombrie 1995

26 Octombrie 2021

<p><span style="font-family: 'arial', 'helvetica', sans-serif"><strong>Acum si atunci / Now and Then</strong> este povestea a patru femei care isi amintesc de copilaria lor. Scriitoarea Samantha Albertson (Demi Moore), actrita Tina Tercell (Melanie Griffith), ginecologul Roberta Martin (Rosie O’Donnell) si casnica Christina DeWitt (Rita Wilson) sunt prietene inca din copilarie si se intalnesc dupa multi ani in momentul in care Christina trebuie sa nasca. Vazand gasca reunita din nou, Samanthe incepe sa povesteasca amintirile din vara anului 1970, cand fetele aveau doar 12 ani si intrau in adolescenta. Micuta Samantha (Gaby Hoffmann) se confrunta cu despartirea parintilor ei, Roberta (Christina Ricci) trebuie sa reziste in fata mortii mamei sale, Tina (Thora Birch) este suparata din cauza indiferentei parintilor ei, iar Christina (Ashleigh Aston Moore) incearca sa combata campania de dezinformare a mamei despre sex. Impreuna vorbesc despre baieti si primul sarut, compara modificarile fizice si psihice prin care trec si incearca sa ia legatura cu spiritul unui baiat care murise cu 30 de ani inainte. Demi Moore, al carei personaj este si narator, este si producatoarea filmului <strong>Acum si atunci / Now and Then</strong>.</span></p>

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film reusit , cu o actiune interesanta : intalnirea bunelor prietene dupa mult timp si depanarea amintirilor , care il fac atat de alert si de amuzant pe alocuri , nu lipsit de surprize si cu multe poante prin care majoritatea am trecut , fie ca le-am facut , fie ca le-am primit ! o distributie de geniu , care le pune alaturi pe Christina Ricci (Samantha tanara) si Demi Moore (Samantha la maturitate) , plus multi altii , inclusiv Brendan Fraser ! film relaxant , ce merita urmarit cel putin o data in viata ! ii acord nota 8/10 !

0 4