A fost candva hot

Once a Thief

Crimă, Dramă, Thriller (France, United States of America)

Ralph Nelson

Compagnie Internationale de Productions Cinématographiques (CIPRA), Metro-Goldwyn-Mayer

20 Octombrie 2021

Eddie Pedak este un fost condamnat care incearca sa asigure un nou inceput pentru sotia sa Kristine si pentru fiica lor Kathy in San Francisco,insa ofiterul de politie Mike Vido este pe urmele sale incercand sa faca tot posibilul sa-l trimita pe Eddie inapoi in spatele gratiilor.Crezand ca Eddie a fost responsabil pentru impuscarea sa cu cativa ani in urma,ofiterul il aresteaza ca suspect intr-un caz de crima si jaf dar este nevoit sa-l elibereze cand acuzatiile se dovedesc false.Desi eliberat,Eddie isi pierde slujba si din cauza adevarului despre trecutul sau care a iesit la suprafata,este imposibil sa-si mai gaseasca alta.Sotia lui,Kristine,este nevoita sa-si ia o slujba intr-un club de noapte ieftin,acest lucru aducand-ul pe Eddie intr-o stare de depresie cumplita.De aici totul se complica,pe de-o parte avand ofiterul pe urmele sale si pe de alta parte pe fratele sau, care-l mai vrea pentru inca o lovitura. <br /><br />

epicvlas

08.09.2018

un film magistral! superb realizat! alain delon joaca un rol superb impreuna cu ann margaret performanteactoricesti de milioane! scenariu original carea fost imitat in vreo 10000 de filme de actiune........ jack palance prestatie de milioane, imaginea filmului superba genericul din nou ala anii 60.. , ! extraordinar construit film perfect! ma mr caeste doar comentariul meu laaceasta capodopera! .... un film ce nu trebuie sa lipseasca din nici o colectie de cinefil cu gusturi rafinate....!!!!!

0 0

Craciunela

08.09.2018

Este unul din rolurile excelente facute de Alain Delon,alaturi de alti doi mari actori,Ann-Margret si Jack Palance,intr-un film scris,regizat,realizat...parca special pe masura lor.

0 0

RoseofSharon

08.09.2018

O drama psihologica foarte reusita, interpretata exceptional de Alain Delon, Ann Margaret si Jack Palance-fiecare in rolul sau a fost un adevarat profesionist. Scenariul bine conceput, ritm sustinut si suspense. Obligatoriu de vazut de cunoscatori.

1 0