Comedie, Dramă (Russia)

Georgiy Daneliya

Aleksandr Volodin

Mosfilm

6 Iunie 1979

21 Septembrie 2021

Andrei Buzykin are in jur de 45 de ani, este profesor la un institut si traducator din limba engleza. Marele lui defect este acela ca nu poate refuza pe nimeni si nici nu-i poate rani pe cei din jur. El oscileaza intre sotie(Nina) care-l banuieste de infidelitate si amanta, mult mai tanara decat el, Alla Ermakova care-i este si dactilografa. Aceasta din urma ar dori sa-l convinga sa divorteze, dar Andrei e incapabil sa ia o decizie. Problemelor sentimentale li se adauga si altele: isi ajuta studentii sa faca traduceri si le permite sa intarzie cu lucrarile pe care le au de facut. Desi este in urma cu propriile traduceri isi ajuta o colega mai putin talentata, Varvara, sa refaca o traducere, desi aceasta, prin modul de comportament, ii saboteaza relatia cu Alla. Pe langa acestea Andrei trebuie sa aiba grija de un profesor danez- Bill Hansson venit in URSS pentru a traduce Dostoievski si sa-si suporte vecinul(Vasili Haritonov), care vine la el sa bea ori de cate ori are o zi libera si care sta chiar daca Andrei e ocupat. Tensiunea se acumuleaza si Andrei e pe punctul de a izbucni...

Morarasu

08.09.2018

Cu tot anuntul in rubrica Gen, filmul este o drama, una care nu se mai rezolva, nici spre sfarsitul filmului, nici in in destinul celora pe care i-a marcat.

0 0

Sibelius

08.09.2018

Drama omului nehotarat, sau o comedie amara despre cum poti sa deranjezi pe toata lumea incercand sa nu deranjezi pe nimeni. Oleg Basilashvili intr-un rol memorabil

1 1

dalvtania

08.09.2018

Din punctul meu de vedere este un film sovietic reusit, ce reda frumusetea si romantismul acelor ani, din pitorescul oras Leningrad.Actorii joaca excelent, laudativ, reusind sa contribuie la succesul acestui film.

1 0