Parental Guidance

Comedie (United States of America)

Andy Fickman, Alfonso Cuarón

Dune Entertainment III, Chernin Entertainment, Walden Media, Face Productions, Dune Entertainment, 20th Century Fox

25 Decembrie 2012

4 Ianuarie 2013

<p>Alice şi Phil Simmons au trei copii, doi băieţi şi o fată, adică o casă plină cu multe responsabilităţi. Atunci când Alice trebuie să plece în alt oraş datorită slujbei, le cere părinţilor ei, Artie şi Diane, să aibă grijă de cei trei copii. În vreme ce Diane e foarte entuziasmată de a avea o nouă şansă în meseria de părinte, Artie nu are nicio tragere de inimă să renunţe la stilul său de viaţă pentru a se ocupa de trei copii. Noul stil de a creşte copii, adoptat de Alice şi Phil, se va ciocni cu ideile de modă veche ale lui Artie şi Diane, care erau obişnuiţi să impună reguli aspre. Bunicii vor învăţa să fie în sfârşit flexibili în luarea deciziilor şi să ia în considerare şi dorinţele nepoţilor, aşa cum nu au făcut întotdeauna cu fiica lor, Alice, care nici ca adult nu a trecut peste faptul că tatăl ei a uitat de patru ori să o ia de la şcoală.</p>

El_KaPpa

08.09.2018

O comedioara mult mai reusita decat o arata trailerul. Nu este vreo mare filosofie in subiect, mesaj sau interpretare, dar are cate o portie de umor pentru fiecare categorie de varsta si asta il face placut de urmarit. Daca esti in cautarea unui film de familie amuzant si relaxant, este alegerea perfecta. Enjoy it!

4 2

skorpion59

08.09.2018

Nu am cazut pe spate de ras.O comedie usoara si cu prea multe clisee,cine a vazut filme cu Billy crystal si Bette Midller ,vor recunoaste multe din poantele din filmele lor mai vechi.regizorul a facut un amalgam de clisee si idei din filme mai vechi,a adaugat cateva chestii noi si gata a iesit comedia.Am ras,e adevarat de cateva ori insa nici pe departe o comedie spumoasa ! Copii mai salveaza cu inocenta lor cateva faze !

0 0

mdomnita

08.09.2018

Parental Guidance a fost o comedie destul de amuzantă potrivită pentru o vizionare împreună cu prietenii sau familia. Față de alte comedii de familie (cum ar fi We Bought a Zoo sau Mr. Popper's Penguins) nu are nimic special, dar e ușor, relaxant și simpatic.

0 0