Paris Blues

Paris Blues

Romantic, Dramă, Muzică (United States of America)

Martin Ritt, Mike Barker

Monmouth, Pennebaker Productions, Diane Productions, Jason Films, Monica Corp.

25 Septembrie 2021

<div align="left">Ram Bowen şi Eddie Cook sunt doi tineri muzicieni, cântăreţi de jazz, care locuiesc în Paris. Muzica reprezintă totul pentru ei, iar din acest motiv îşi petrec toate nopţile cântând prin cluburi. Atunci când apar însă două turiste americance în viaţa lor, toată cariera lor muzicală este răvăşită, iar cei doi muzicieni se găsesc în postura de alege între viaţa sentimentală şi carieră.</div><div align="left">O distribuţie deosebită pentru un film deosebit.</div>

ank_d91

08.09.2018

Da, intr-adevar un film deosebit, asemenea tuturor filmelor in care joaca Paul Newman si Sidney Poitier, doi actori de marca. Merita vazut in special pentru cei ce cauta filme de nota 10.

0 0

08.09.2018

subiectul in sine nu exceleaza, dar atuurile filmului tin de distributie; o distributie remarcabila, Louis Armstrong e pur si simplu sublim, felul cum isi traieste muzica iti da un sentiment unic de bucurie, el reuseste sa transmita bucuria de a trai; newman si poitier fac un cuplu redutabil, exista parca o chimie intre ei; muzica din film e de foarte buna calitate; filmul merita vazut macar si pentru a simti atmosfera anilor 60; m-a amuzat o replica a lui newman ce i-o spune iubitei, ii cere sa se imbrace, ea fiind in furou, si am realizat ca astazi furoul doamnelor din anii 60 se poarta pe strada ca si tinuta decenta sau chiar la petreceri cu staif.

1 1

Bibi_TM

08.09.2018

Desi Duke Ellington a primit o nominalizare la Oscar pentru Cea mai buna muzica, acest film nu este un muzical, ci mai degrabă o dramă romantică într-un cadru muzical de jazz. Marlon Brando si Marilyn Monroe au fost primii selectati pentru rolurile Ram Bowen respectiv Lillian Corning, insa cei doi nu s-au aratat interesati.

2 1