Mr. Popper's Penguins

Comedie, Familie (United States of America)

Mark Waters

Davis Entertainment, Dune Entertainment III, Dune Entertainment, 20th Century Fox

17 Iunie 2011

24 Iunie 2011

Inspirata din cartea pentru copii cu acelasi titlu din anul 1938 a autorilor Richard si Florence Atwater, comedia "Mr. Popper's Penguins" il are in centrul actiunii pe Tom Popper, un dezvoltator imobiliar care darama localuri indragite de catre new yorkezi pentru a construi pe respectivele terenuri zgarie-nori. Dependent de munca si obsedat de ideea de a avansa in cariera si de a castiga o avere prin scheme machiavelice, domnul Popper a uitat semnificatia cuvintelor prietenie si iubire, motiv pentru care a fost parasit de catre sotia lui Amanda, care este implicata acum intr-o relatie amoroasa cu Rick, un ecologist fanatic. Atunci cand mosteneste de la instrainatul lui tata 6 pinguini si este fortat sa isi transforme apartamentul luxos intr-un paradis inghetat pentru a crea noilor locatari conditii prielnice de viata, Tom se ataseaza de amuzantele creaturi, iar performantele sale profesionale au de suferit. Urmarit de catre un vecin rauvoitor, care vrea sa castige bani reclamandu-l ca ascunde ilegal in apartament pinguinii al caror loc ar fi la Gradina Zoologica si sicanat de catre un portar care il ameninta ca va informa administratorul cladirii despre bizarii lui colegi de camera, Tom Popper invata cateva lectii pretioase de la pinguini.

Mihai

08.09.2018

Jim Carrey e un actor bun. Nu va asteptati la cine stie ce comedie pentru ca e mai mult un film de familie. Cred ca am ras la 2 scene si atat. In rest, e interesant de vazut din punct de vedere al decorurilor, a transformarilor ce au loc in apartamentul personajului principal. Daca vreti o comedie spumoasa, nu vi-l recomand. Daca vreti un film usurel, de vazut alaturi de copii... e numai bun. Pinguinii sunt foarte simpatici. Nota 6.

3 3

Petronela.7

08.09.2018

Avand in vedere ca protagonistul este celebrul actor de filme de comedie Jim Carrey, filmul este unul amuzant, care te bine dispune intr-o dupa-miaza ploioasa. Chiar daca este inspirata dintr-o carte pentru copii, poveste este interesanta, cu cei 6 pinguini draguti care au un apartament luxos inghetat pentru un trai bun. Pinguinii au fost atractia principala a filmului.

4 3

mdomnita

08.09.2018

Filmul a fost unul dintre filmele de comedie în care rîzi la trailer mai mult decît la restul filmului. Cu toate astea, mie mi-a plăcut și consider că a meritat. Ideea filmului, Jim Carrey trezindu-se cu cinci pinguini în apartamentul lui închiriat, este un ingredient foarte bun pentru o comedie reușită. Jim Carrey joacă bine, îmi place evoluția lui din ultima perioadă iar ceilalți actori sunt ok. Din punct de vedere al realizării mi-au plăcut pinguinii cu reacțiile lor amuzante și decorurile au fost destul de reușite pentru temă. Merită văzut pentru pinguini și pentru porția bună de amuzament pe care o oferă.

6 7