Possession

Dramă, Mister, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Neil LaBute

Focus Features, Warner Bros. Pictures, Baltimore Spring Creek Productions

2 Octombrie 2002

7 Decembrie 2021

Roland Michell este un academician care lucreaza la Londra. El descopera cateva scrisori importante scrise de un poet faimos, Randolph Henry Ash. Roland isi da seama ca scrisorile erau adresate unei femei, Christabel LaMotte, o poeta mai putin cunoscuta. El o contacteaza pe Maud Bailey, o experta in viata si scrierile doamnei LaMotte. Aceasta ii spune ca LaMotte nu avea cum sa aiba o aventura cu Ash, pentru ca aproape toata viata si-a trait-o alaturi de prietena sa, Blanche Glover. Cu toate acestea, Maud si Roland fac cercetari amanuntite si descopera multe informatii despre aventura dintre cei doi poeti.

diodor

08.09.2018

Este un film emotionant, care exploreaza o relatie pasionala, plina de poezie, in lumea scriitorilor. Am avut placerea sa o revad pe Jennifer Ehle, care a interpretat-o pe Eliza Bennet in Mandrie ju prejudecata, miniseria realizata de BBC. Alaturi de Jeremy Northam, formeaza un cuplu frumos si credibil pe ecran, care transmite privitorilor sensibilitate si emotie. Paralela intre planul contemporan si cel al epocii victoriene in care au trait cei doi poeti aduce in prim plan si viata universitara a Londrei din zilele noastre, iar Gwyneth Paltrow este foarte credibila in postura de cercetator. Filmul promblematizeaza procesul de studiere a literaturii din trecut, subliniind modalitatile prin care cititorii se pot apropia de textele literare.

0 0

gotica

08.09.2018

putin diluat, fara a reusi sa uimeasca sau sa captiveze, fiind un film despre poeti si lumea artistica ma asteptam sa ma miste cumva, sa curga lin ca o poezie dar ceva n-a mers, parca nici actorii nu erau potriviti, imaginile si cuvintele trebuiau sa se impleteasca armonios, sa ne umple oarecum sufletele...mi s-a parut si lung si plictisitor

1 0