Pretty Little Liars (2010)

8 Iunie 2010

19 Septembrie 2021

Set in the fictional town of Rosewood, Pennsylvania, the series follows the lives of four girls, Aria Montgomery, Hanna Marin, Emily Fields, and Spencer Hastings, whose clique falls apart after the disappearance of their leader, Alison DiLaurentis. One year later, the estranged friends are reunited as they begin receiving messages from a mysterious figure named "A", who threatens to expose their deepest secrets, including ones they thought only Alison knew. At first, they think it's Alison herself, but after her body is found, the girls realize that someone else is planning on ruining their perfect lives.

KgheO

01.05.2011

Poveste buna, drama, suspans in fiecare episod, adolescenti chinuiti si neintelesi, si un mare secret invaluit desigur in mister! ABC Family sa spunem ca oarecum da lovitura cu Pretty Little Liars, un serial care se potrivea mai bine in curtea celor de la The CW! Serialul este bun, are o distributie tanara, scolita prin alte seriale de gen, cu roluri mai mult sau mai putin episodice, insa inspirata si bine proportionata. Toate episoadele din primul sezon au avut menirea sa vina cu noi descoperiri, evenimente, personaje, a fost un sezon plin de surprize si secrete..sper sa avem parte si in sezonul urmator macar de aceleasi episoade bune! Este un serial cu adolescenti, insa vine cu ceva interesant fata de ce este acum pe piata, nu are nimic din stralucirea lui Gossip Girl (si aici ma refer la petreceri, vedete, lux, etc.), nici din fantasticul din The Vampire Diaries (poate doar atmosfera de comunitatea restransa), categoric nimic din One Tree Hill, deci nu e o drama sportiva cu adolescenti (dar nici macar One Tree Hill nu mai este), si daca tot suntem aici nu aduce nici cu raposatul Friday Night Lights, 90210 intra in aceasi categorie cu Gossip Girl...si cred ca o sa ma opresc aici desi ar mai fi seriale cu adolescenti..ideea de la care am pornit era ca Pretty Little Liars este un serial nou si original, insa este la inceput de drum, abia un sezon la activ si confirmarea ca vom avea parte si de sezonul 2! In astfel de cazuri am o singura urare: la cat mai multe sezoane!

19 3

Red_Tulip

12.08.2011

Un serial foarte interesant si captivant. Nu credeam ca o sa ajunga sa imi placa atat de mult. Contine mistere, drama, povesti de dragoste, prietenie, ura, dezamagiri si toata ingredientele din viata reala. Actritele se descurca bine in rolurile interpretate. La cat mai multe serii si mult succes in continuare.

2 1

silviusk2

12.06.2010

Dupa primul episod nu prea pot sa spun daca este un serial bun de urmarit sau daca este un serial de pierdut timpul... Din cate mi-am dat seama povestea nu pare a fi simpla deloc si chiar destul de complicata si poate pe parcurs sa fie chiar grea . Destul de comic te face sa te intrebi cat de cat ce va fii ce se va intampla si chestii de genul asta . Noul Gossip Girl sau 90210 nu are cum sa fie din cate am auzit pe unele siteuri , nu are sclipirea aia de fite peste tot aici sunt majoritatea oameni normali fara prea multa clasa inalta si totul este centrat frumos pe tema celor 4-5-6 "inca nu sunt singur" , prietene . Ramane de vazut ce se va intampla... Eu pot spune decat ca, pe timp de vara si poate pe viitor este numai bun de vazut .

6 1