Red Scorpion

Aventuri, Acțiune, Război (Namibia, United States of America, South Africa)

Joseph Zito, Ernst Marischka

abramoff Production, Scorpion Film Production, Abramoff Production

24 Decembrie 1988

19 Octombrie 2021

Nikolai, este un excelent agent sovietic, care este antrenat sa fie un soldat sub acoperire. Acum, Nikolai este trimis sa se infiltreze si sa doboare o banda africana de rebeli care incepe sa se extinda, dar la scurt timp, acesta este atras, pe neasteptate, de cauza acelor rebeli, o tradare care ii face pe superiorii sai rusi sa ordone uciderea acestuia. Incercand sa evadeze de-a lungul desertului, acesta ajunge in compania unui jurnalist american, une se va alia cu un trib rebel de persoane care se camufleaza in tufisuri, iar frica pe care o baga in inamici atunci cand se lupta, ii face pe rebeli sa-l numeasca Red Scorpion (Scorpionul Rosu). Acesta devine astfel liderul rebelilor si ii va conduce pe ei impotriva fostilor sai camarazi, iar ceea ce va urma va fi un spectacol letal, fara intoarcere.

CorinaDaniela

08.09.2018

agentul KGB rus Nikolai(dolph lundgren)este trimis in Africa pentru a ucide un revolutionar anticomunist de culoare.dar,o data ajuns in continentul negru,Nikolai ia contact cu ororile produse de comunisti.tanarul rus,cu un scorpion rosu tatuat pe corp de catre un saman,devine aparatorul localnicilor.el se aliaza cu acestia in lupta impotriva Cubei si a Unitatii Sovietice.in alt rol,M.Emmet Walsh

1 2

epicvlas

08.09.2018

excelent film de actiune! dolph s-a lansat datorita acestui film . povestea este excelenta cum un soldat tradat de proprile valori in care credea trece de partea asa zisului inamic . bastinasii i zic scorpionul rosu. dolph chiar fiind in zodia scorpionului! dolph interpreteaza excelent rolul, muzica long tall saly domina filmul ca si in predator! lam vazut cand eram mic si mia ramas in minte postura lui dolph in pantaloni scurti pana tunci niciun erou de action nu eran pantaloni scurti! scenele mele preferate din film sunt cand sta cu bataranul bastinas in salbaticie scenele sunt ca niste scene a unui erou din mitologia greaca antica ala hercule!! excelent film de actiune!!!!!

0 0