River of No Return

Aventuri, Western (United States of America)

Otto Preminger, Frank Coraci

Steve Koren, Mark O'Keefe

20th Century Fox

9 Decembrie 2021

<p>Matt Calder, un om rigid şi taciturn, care are o micuţă cabană pe malul unui râu şi care visează să ajungă fermier, proaspăt ieşit din închisoare, îl regăseşte pe fiul său de nouă ani, Mark, într-o aşezare de corturi unde a fost îngrijit de cântăreaţa de saloon Kay. Bucuroşi de revedere, Matt se întoarce cu fiul său la cabana promiţând că îi va face cadou o puşcă după ce vor vinde prima recolta. Între-timp logodnicul lui Kay, Harry Weston, un om în stare de orice pentru a reuşi, după ce căştigă la o partidă de poker o concesiune asupra unuia dintre cele mai bogate zăcăminte de aur din zonă, vrea să plece cu pluta pe rău spre Council City unde să depună actele. O ia şi pe Kay cu el, ajung la cabana lui Matt, dar cum acesta refuză să-i dea puşca şi calul lui Harry, ca să ajungă mai repede, acesta reacţionează violent şi după o scurtă luptă pleacă mai departe lăsându-l pe Matt inconştient, dar în grija logodnicei lui. După ce-şi revine, Matt împreuna cu fiul său şi cu Kay, pornesc cu pluta pe râul fără întoarcere, hăituiţi în permanenţă de indienii care vor să-i vadă morţi, spre Council City, unde vrea să pună lucrurile la punct.</p>

miki_mouse9

08.09.2018

pacat insa ca acest film nu pune in valoare si calitatile actoricesti ale lui Marilyn Monroe, pe langa cele de solista.un film interesant de vazut in lipsa de altceva mai intersant de facut

0 2

pysy33

08.09.2018

a fost un super film mia placut foarte mult

0 0

mchiurte

08.09.2018

Aseara,TVR1 m-a incantat cu acest frumos western.Desi nu sunt adepta western-urilor mi-a placut.Marilyn Monroe a jucat bine,iar candtecul interpretat la sfarsit este de-a dreptul fenomenal.Astazi l-am cautat pe youtube.com si cantam.Nota 7.

1 0