Duel of the Titans

Romolo e Remo

Fantasy, Acțiune (Italy)

Sergio Corbucci

Paramount

7 Decembrie 2021

<p align="justify">In regia si dupa scenariul scris de Sergio Corbucci , filmul istoriseste legenda conform mitologiei romane a celor doi frati ce sunt considerati intemeietorii Romei, este descrisa de regizor ca pe o poveste pe care o citesti cu mare atentie. Pas cu pas ne sunt povestite destinele celor doi frati Romulus (Steve Reeves ) si Remus (Gordon Scott ), fii zeului Marte si a preotesei Rhea Silvia (Laura Solari ) care, pentru a nu ascede la tron sunt condamnati la moarte, dar un servitor milos ii pune intr-un leagan si le da drumul pe fluviul Tibru. Salvati de zeul Raurilor ei sunt crescuti si hraniti de o lupoaica pana cand sunt descoperiti de un pastor al lui Amulios si crescut in familia acestuia.</p><p align="justify">Baietii se fac mari si frumosi, curajosi si indrazneti iubiti de saraci pe care ii ajutau, indragostiti de doua femei superbe si curajoase ca ei :Julia (Virna Lisi) si Tarpeja (Ornella Vanoni ), luptau cu tenacitate pentru adevar si primesc coroana orasului pe care o refuza la auzul faptului ca bunicul lor traieste. Odata cu sosirea celor doi la Coloana Palatina, fiecare din ei vrea sa preia conducerea si sa intemeieze orasul pe coline diferite. Intre ei intervin disensiuni si tradarea isi spune cuvantul.</p>

08.09.2018

Intre legenda si mit! Romulus si Remus doi frati gemeni, crescuti si alaptati de o lupoaica si o ciocanitoare, considerate sacre care odata ajunsi mari vor sa devina intemeietorii Romei.Dar care din ei doi ar fi trebuit sa hotarasca numele cetatii? Romolo voia sa o numeasca Roma, insa Remo ar fi vrut Remuria, amandoi inspirandu-se dupa propriul nume. O legenda minunata dar si o drama umana!

5 0

Statica

08.09.2018