Acțiune, Thriller (United States of America, Australia)

Alister Grierson

Andrew Wight, John Garvin

Universal Pictures, Relativity Media, Wayfare Entertainment, Great Wight Productions/ Osford Films, Sanctum Australia, Start Motion Pictures

3 Februarie 2011

19 Octombrie 2021

<div align="justify">  Experimentatul si pasionatul scufundator Frank McGuire a explorat timp de cateva luni sistemul de grote subacvatice din Pacificul de Sud, fara sa aiba parte de evenimente nedorite si fara sa-si puna viata in pericol, antrenand in aceasta aventura spectaculoasa o echipa din care fac parte si fiul lui in varsta de 17 ani pe nume Josh sau bogatasul Carl Hurley. Atunci cand intrarea in labirintul de pesteri subacvatice este blocata de revarsarea de ape generata de o furtuna tropicala izbucnita brusc, scafandrii si persoanele lipsite de experienta care li s-au alaturat acestora din dorinta de a avea parte de adrenalina si senzatii tari trebuie sa se mobilizeze exemplar si sa apeleze la toate abilitatile fizice si intelectuale de care dispun pentru a supravietui. Pe masura ce timpul se scurge si rezervele de oxigen se diminueaza, scufundatorii se lasa cuprinsi de panica, intrebandu-se daca vor reusi sa gaseasca in timp util o alta iesire din grota sau vor ramane captivi pentru eternitate in mormantul apelor.  </div>

highlander

08.09.2018

De acord cu unii de aici deşi, spun că nu e greu de crezut că se poate ajunge după vizionarea acestui film, la tratamentul unor astfel de afecţiuni(?), pentru cei care au probleme si cu sinusurile, iar alţii ca mine ar trebui să fie mai reticenti pe viitor, chiar dacă îl văd la cele mai înalte standarde, cu imagine HD si sunet 6ch. Bile albe sau bule de oxigen găsim şi în filmul de faţă nu cu duiumul adică, imagini superbe ale unor peisaje, scene ale unor peşteri sunt singurele motive de bucurie, pe care dacă stau bine să înţeleg le găsesc cu uşurinţă si pe alte canale ale televiziunilor în domeniu, că în rest acţiunea filmului si alte calităţi cinematografice sunt "apă de ploaie", vizibil de slab eşalonate, greoaie prin exprimare, probabil anumite scene şi faza cu taiatul urechii vazută 3D ar mai înbuna simţul olfactiv, actorii sunt fără expresie, parcă amorţiţi de temperatua subteranului. Sper că cei care îl vor vedea să nu se lase păcăliţi la început că, producătorul e meşterul Cameron, părerea mea, abureala «avatarismului» a mai dispărut din multe zone infectate şi cred că nu e cazul.

10 8

stricted

08.09.2018

Povestea filmului este interesanta,insa atmosfera creata de ea este tare apasatoare!....

4 10

NSugar

08.09.2018

Filmul este unul bun,eu ii acord o nota de 7 nu neaparat pentru ca a fost produs de catre James Cameron.Povestea se leaga si a reusit sa imi transmita din sentimentele care ii incercau pe personajele din film,frica,sentimentul de neputinta,curajul si tristetea.Imagini superbe cu pestera din afara si inauntru.Dialogul din film parca un pic dezamagitor dar actorii desi nu prea cunoscuti de mine au reusit sa faca un acting bun.3d-ul care la unele scene m-a facut sa imi doresc sa nu fie 3d.

6 5