Shrink

Comedie, Dramă (United States of America)

Jonas Pate

Ithaka Entertainment, Ignite Entertainment

8 Iunie 2009

6 Decembrie 2021

Henry Carter este un celebru psihiatru din Los Angeles, printre ai carui pacienti se numara o serie de vedete de la Hollywood: Kate Amberson - o actrita frumoasa si cunoscuta, care are un sot infidel si se teme de batranete, Patrick - un producator nevrotic si agresiv, Jeremy - un scenarist aspirant caruia nu ii citeste nimeni manuscrisul cu exceptia lui Daisy, asistenta insarcinata a producatorului, Shamus - un actor irlandez sexy, dar cu un comportament autodistructiv si Jack Holden - un actor veteran alcoolic, care prefera sa creada ca este dependent de sex. Dupa ce sotia lui se sinucide, Henry Carter incepe sa fumeze marijuana, nu se mai preocupa de aspectul lui exterior si isi pierde increderea in abilitatile sale de a-si ajuta pacientii sa depaseasca perioadele grele din viata lor. Totul se schimba insa atunci cand psihiatrului i se cere sa accepte pro bono cazul Jemmei, o adolescenta afro-americana sensibila si traumatizata careia tocmai i s-a sinucis mama.

kluxxl

08.09.2018

Un film extraordinar...o capodopera a zilelor noastre.In afara de doua, poate trei nume mari, restul distributiei sunt relativ necunoscuti in lumea cinematografiei; cu toate acestea acting-ul din acest film este ceva nemaipomenit, actorii in frunte cu Keke Palmer interpreteaza rolurile la maximul de potential, reusind parca sa te "loveasca" de pe ecran, cu sentimente si emotie.Un Kevin Spacey asa cum te astepti sa fie si cum de altfel ne-a si obisnuit, Robin Williams intr-un rol...ei bine trebuie vazut, cuvintele sunt de prisos, iar Robert Loggia incantator prin prezenta si sarm. Cele spuse despre actori se aplica si regizorului Jonas Pate, aproape un necunoscut, dar care reuseste prin pelicula prezentata sa-si faca o intrare demna de mari nume ale profesiei, in lumea bugetelor generoase.Scenariul este de exceptie, cinematografia superba si coloana sonora...o incantare.Unde la toate astea mai adaugi faptul ca filmul reuseste sa ne prezinte (cu o ironie si sarcasm de maestru) "lumea buna" a Hollywood-ului in toata "splendoarea" acesteia, ei bine atunci putem spune cu certitudine ca acest film este unul dintre cele mai bune (poate cel mai bun) de anul acesta si cu siguranta va avea locul sau rezervat la ceremonia premiilor academiei.Per total, gasesc pelicula in cauza a fi uluitoare, dominata de talent si daruire. Recomand cu incredere filmul tuturor cinefililor si va doresc vizionare placuta!

10 9

Mexx

08.09.2018

O drama destul de greu de digerat la inceput. Personajele principale sunt marcate profund de sinuciderile unor persoane apropiate. Un film psihologic bun care in momentul cand tindea sa devina plictisitor...te surprinde si revine cu un happy end.

5 11

florinr

08.09.2018

Contributia lui Kevin este vadit relevanta.scenariul bine alcatuit, se bazeaza indubitabil pe prestatia actoriceasca.Devine putin obositor atent fiind la dialogurile cateodata stufoase.De remarcat autenticitatea cu care regizorul dezvaluie realitatea zilelor noastre.

5 4